marleen_usar schreef:Hij luisterd erg goed maar hij heeft een tijdje stil gestaan, en hij loopt zo ie zo erg graag.
Een paard dat uit zichzelf begint luistert dus niet goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marleen_usar schreef:Hij luisterd erg goed maar hij heeft een tijdje stil gestaan, en hij loopt zo ie zo erg graag.
) Een opstapje creeeren bij de schuur waar je opstapt zou een goede investering zijn, vooral met een boomloos zadel. En natuurlijk leren je paard stil te laten staan, al denk ik wel dat je daar even met zijn tweeen voor moet zijn. marleen_usar schreef:Als het te lang duurt gaat mijn paard lopen,en ik moet aan de weg opstappen.Vanuit de wei zo de straat op is niks want dan zie ik niet of er een auto aan komt? En om nou met een trap aan de weg te gaan staan? Wat ik wel kan doen is opstappen naast de wei en iemand laten kijken of er iets aan komt,maar dan kan ik niet alleen gaan rijden.Mijn paard is nm erg voorwaarts en loopt zo de straat op.

maar is het verstandig om met slijmbeursontsteking te gaan rijden?

? marleen_usar schreef:Mijn dochter heeft gisteren gereden en ze zat er in1 keer op,die is altijd erg bang geweest maar nu ging het super.Dus zei gaat vaker rijden,dat scheelt weer.