[WN] Barrel aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 12:37

Zack schreef:
Super meis!!
Ben benieuwd welke er komt!! :D

Ze komt vanalles passen. Allemaal 2dehands zadeltjes :D Ben zo blij dat je me hebt geholpen!

Zack

Re: Barrel aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 13:23

Geen probleem hoor doe het graag! :D

kiaraaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:27

Leuk beest! :D veel succes ermee. ik rij ook soort van een pony in. mijn pony is alleen wel 13 alleen heeftn ooit western gedaan, en dat ben ik haar nu aan het leren maar zelf kan ik het ook niet zo goed :P dus ik weet onder welke situatie je bevind zeg maar haha,

veel plezier ermee!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:03

kiaraaa schreef:
Leuk beest! :D veel succes ermee. ik rij ook soort van een pony in. mijn pony is alleen wel 13 alleen heeftn ooit western gedaan, en dat ben ik haar nu aan het leren maar zelf kan ik het ook niet zo goed :P dus ik weet onder welke situatie je bevind zeg maar haha,

veel plezier ermee!

Hoe bedoel je , je kan het niet zo goed?
Een paard inrijden doe je niet zomaar en heb je professionele hulp bij nodig als je zelf de kennis niet hebt. Anders is de kans op je pony 'verpesten' erg groot.

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:04

em_papillon schreef:
kiaraaa schreef:

veel plezier ermee!

Hoe bedoel je , je kan het niet zo goed?
Een paard inrijden doe je niet zomaar en heb je professionele hulp bij nodig als je zelf de kennis niet hebt. Anders is de kans op je pony 'verpesten' erg groot.

ze bedoeld denk ik dat ze wel ingereden is, maar nu wil ze western gaan oefenen en dsat kan ze zelf niet zo goed, denk ik.
je hebt niet persé professionele hulp nodig hoor.. als je weet hoe je dat moet doen en alles kun je dat gewoon zelf doen,

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 12:44

@ Yvetje, em_papillon, Kiaraaa

Ik heb bij Barrie ook geen professionele hulp gehad hoor. ;) Ik heb er al 4 doorgereden, en 1 ingereden, dus dacht ik, waarom barrel niet zelf doen. ik wil er later ook mijn werk van maken. En barrie gaat goed, dus een goed voorbeeld. Ik vindt niet dat ze het slecht doet. :o En het bewijst maar weer, een 15 jarige kan het ook, met de verstand ervan. Het meeste wat je moet hebben is geduld, en dat heb ik zeker. t raakt bijna nooit op.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 12:54

Ik vind dat je een harstikke mooi fjordje hebt Kimpower! Maar
( er komt altijd een maar achter iets positiefs :-) ) zal ik je eens een klein tipje geven: ik zou haar niet te veel rijden voorlopig, je schrijft dat je behoorlijk wat wilt afvallen, wat denk ik heel verstandig van je is want je ben te jong om te zwaar te zijn dus waarom ga je de komende tijd niet elke dag een flink stuk maar haar wandelen? Jij valt er lekker van af ( mits je ook minder eet uiteraard maar dat snap je zelf wel) en je krijgt er een prima band mee met je paard en wellicht gaan de oortjes dan ook naar voren als je komt ipv dat ze altijd chagrijnig is...............in principe hoort een paard niet chagrijnig te zijn, dat heeft altijd een oorzaak. Je kunt nog jaren met haar vooruit dus doe het nu wat rustiger aan met haar, werk aan jezelf en dan kun je trots op jullie allebei zijn. Succes !!

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 13:47

Dat is ook wat mij raakt als je zegt dat je pony altijd chagerijnig kijkt en doet , dan is er een reden voor !

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 14:23

barrel heeft al het een en ander meegemaakt. Gister, toen ik mijn nieuwe zadel ging proberen, liep ze best vaak met der oren naar voor. Ik denk dat het aan het zadel heeft gelegen.

Wandelen / longeren doen we heel vaak op het moment. Afvallen ben ik druk mee bezig. Heb ik al eens eerder vermeld. Liever hier geen reacties over, tis al moeilijk genoeg.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:25

Ik ben erg benieuwd welke je hebt!!
Fotootje?

Bij mijn fjord lag het overigens ook aan mn boomloos zadel.
(mijn gewicht kan het bijna niet zijn haha)

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 14:29

zal vandaag foto maken;)
Hij zit erg lekker, alleen nog gaatjes bij de beugels, zat toch erg lang gister:P

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:55

Dat is inderdaad een goed teken Kim dat ze met een ander zadel op al vrolijker ging kijken dat is hartstikke mooi !
Succes met Barrel !

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 14:58

azile schreef:
Dat is inderdaad een goed teken Kim dat ze met een ander zadel op al vrolijker ging kijken dat is hartstikke mooi !
Succes met Barrel !

Bedankt.
We hebben in maart een oefenwedstrijd pleasure. Hand trail en trail is zowiezo al actief:P Tis echt een toppertje.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:07

Ook veca? ;)

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 15:13

Jazeker. Veca waarschijnlijk ook. Lekker dichtbij, is maar een uurtje.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:14

zie ik je daar ;)

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 15:17

Zack schreef:
zie ik je daar ;)
Stoer;) Wat start je? Misschien moeten we tegen mekaar:P Win ik nooit. bar bakt er nog niet veel van, maar het is altijd goed voor der, ander terrein enzo.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:27

leuke fjord zeg!! :)
suc6 in de toekomst met wedstrijden!
miss alleen je kin riem voor de teugels doen, ipv je teugels onder de kin riem (kan het ook fout hebben maar dacht dat het er altijd anders om was)

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 15:34

Crazymel schreef:
leuke fjord zeg!! :)
suc6 in de toekomst met wedstrijden!
miss alleen je kin riem voor de teugels doen, ipv je teugels onder de kin riem (kan het ook fout hebben maar dacht dat het er altijd anders om was)

Mij is juist verteld, teugels voor de kinriem :+ want ik had hem net zoals jij zegt.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:46

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 15:50

Wij hebben de teugels en het kinriempje ook andersom dan wat jij op de foto's hebt KimPower, anders voelt ze iedere keer dat jij iets met je teugels voelt dat riempje wiebelen. En anders alleen als het echt nodig is (en je dus een sterkere hulp geeft).

Dorien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:04

leuke pony! :)
het ziet er al goed uit voor zo'n beestje dat nog niet zo lang onder het zadel is!
probeer recht op te zitten en je handen rechtop te houden!

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 21:22

Hoi.

Ik zie aan de foto's dat je op de zuivelboerderij in A staat toch??? Kan het mis hebben hoor!! Woon zelf niet meer in A.

Ben wel benieuwd van wie/ waar je les hebt (western) ?? Les is wel belangrijk met inrijden hoor!! Want het is al moeilijk genoeg!!

Ik vind je paardje er nog een beetje iel uit zien!! Zeker voor een fjord!!

Succes ermee!!

KimPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 11:32

ik ga de kinriem dan maar weer veranderen.

@ Mantha, ik sta inderdaad op de zuivel. is lekker gezellig daar. mis toch af en toe de voorzieningen die ik met mijn vorige paard bij kroes had :P (solarium die het doet, warm water, goed kuil, nette stalondergrond etc) maar ik sta er voorlopig nog wel.
Ik heb les van ilona, zal je vast wel kennen denk ik ;)
Barrel is sportgefokt, en het lukt maar niet om haar wat voller te krijgen. Daarbij is ze ook nog vrij klein.. Niet in mijn voordeel dus. Je stuit ook zomaar tegen een paard uit, zij koos mij ook voornamelijk uit. En ik vindt het er tot nu toe niet gek uit zien..

elvera01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:02

Heyy Kim

Leuke foto`s en je hebt egt een super leuk paardje!:P
Sinds wanneer les je dan en wist niet dat Ilona nog les gaf wel leuk!:D