quarterH schreef:wat stom :p
Ach, ik vind de uitvinding van de E-pony nog altijd het toppunt wat dat betreft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendy schreef:quarterH schreef:quarters/paint zijn toch als ras bepaald als zijnde paarden en niet pony's? dus zie t probleem niet zo...
In Nederland kijken ze totaal niet naar het ras, alleen naar de maat
Dus alles onder de 156,9 cm is een pony.
Wendy schreef:Ach, ik vind de uitvinding van de E-pony nog altijd het toppunt wat dat betreft
sliding schreef:Wendy schreef:Ach, ik vind de uitvinding van de E-pony nog altijd het toppunt wat dat betreft
Eén van de redenen dat de E pony maat er bij is gekomen, was dat vooral bij het springen de veel kleinere paard(jes) van 1.48m tegen paarden van pakweg 1.70m moesten rijden/springen.
En daarom lagen deze paard(jes)/pony's zeer slecht in de markt en kwamen wat tussen de wal en het schip te liggen.
Niet officieel natuurlijk... 
TurdusMerula schreef:Overigens mag je tegenwoordig wel tot en met ZZ starten met je pony, eerder was dat tot Z2.

Toekie schreef:Waarom zou veruimen op de lange zijde ten koste gaan van pleasure ambities?
In mijn profiel zie je (denk ik) wel een redelijk voorbeeld van dat het beiden kan.

Romkabouter schreef:Je hoeft vast geen rijtechnische tips, maar dat is waarschijnlijk een balans issue
Versnellen is namelijk het gevolg van balansverlies