[WN] Tijdschrift 'De Quarter'; kent iemand dit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:59

Kijk Jasonkempers, dat is al eerder gezegt in dit topic.

Citaat:
- altijd een pittig voorwoord van Bea Versélewel de Wit Hamer, de uitgever(ster)
- Bloedlijnen; de ene keer QH, dan Paints, dan Appies, heel uitgebreidt en ik vindt dat interessant om te
lezen..
- "Leen een Trainer" vond ik zelf een interessante serie, niet gespitst op een discipline maar
over het paard in zn beweging overall
- Een artikel over teampenning, zien en reageren
- Een groot interview met een wereldtitelhoudster reining, Cira Baeck
- Verslagen van diverse nationale en internationale wedstrijden met veel en mooie foto's
- Uitslagen van afgelopen shows, internationaal en nationaal
- Nieuws, tips en informatie
- Uitgebreide informatie van en voor aankomende shows
- Adressenlijst van veel westernstallen en- manege's
- Uiteraard veel advertenties die betrekking hebben op de sport

Jasonkempers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 23:24

hoevaak krijg je m in t jaar eigenlijk? :o ik heb een ander blad die krijg ik om de maand is dat ook zo bij deze?

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 08:47

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 08:50

Het leukste aan het blad vind ik de historie van een beroemde paard.... lang, lang geleden.
Vooral vind ik de quarter erg veel wedstrijd uitslagen hebben en veel actie foto's!

Taniya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:51

SusanW schreef:
De Quarter is kwalitatief een heel mooi blad! Mooi vormgegeven en heel mooi papier en alles in kleur. Dat er voornamelijk veel reining in staat komt ook doordat er in die tak van de westernsport meer gebeurt dan in de andere onderdelen. Overigens schrijft Bea (de uitgeefster) regelmatig in het blad, dat als mensen er ook/meer andere dingen in willen, ze daar de moeite voor moeten nemen! Zorg maar dat de prestaties van dusdanige aard zijn, dat ze erover kan schrijven! En ingezonden stukken, verhalen, brieven, ze plaatst het (volgens mij) allemaal!

Ook ik hou erg van interviews met trainers/fokkers/andere betrokkenen bij de westernsport. Ook de trainingsartikelen waardeer ik zeer!

En ja er staat veel reining in en ook veel wedstrijdverslagen, maar ik heb er wel enorm respect voor dat Bea dit (bijna) allemaal alleen doet! Heel knap om al zo lang zo'n mooi blad neer te zetten!! Ze bezoekt volgens mij alle belangrijke evenementen. En trouwens ook voor minder belangrijke evenementen staat ze open! Want toen wij haar uitnodigden voor onze FFT, kwam ze maar mooi en heeft er toch een 6 pagina's tellend artikel in gestaan! Met mooie foto's (zonder slidingstops ;) ) Dus willen we wat anders in het blad? Help haar een handje zou ik zeggen en draag ook eens een steentje bij. Al is het maar in de vorm van een tip!

Helemaal mee eens, je komt Bea overal tegen en het verslag is altijd erg duidelijk, petje af voor haar.

Een heel goed blad met veel info en prettig om te lezen.
Ik ben al vanaf nr 1 lid en kan het iedereen aanbevelen

Paintless

Re: Tijdschrift 'De Quarter'; kent iemand dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 16:51

voor 40 euro per jaar is het absoluut de moeite waard. ik vind het een leuk blad om door te bladeren en de stukken aandachtig te lezen. mooie foto's en mooie paarden op die foto's :P

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:27

ik ben ook al heel lang lid, heb er een paar x ingestaan.
ik rijd zelf reining, dus ik hou er wel van. :)

Rebel_Gloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 00:18

Ik vind het een hartstikke leuk blad, heb zelf bij een tijdschrift gewerkt en weet dus ook dat het nog goed in elkaar steekt ook, mooi blad met goede foto's

Jasonkempers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 16:51

weet iemand waneer t eerste nmmr van 2010 komt t lijkt me echt een super mooi blad *D

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 18:56

Ik denk in februari.. want de vorige is in december gekomen.

JodiGloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 12:30

De Quarter is een goed en mooi blad met veel wedstrijduitslagen. Natuurlijk kan Bea niet op alle wedstrijden aanwezig zijn, dus ook niet alles verslaan.
Er staan ook vaak goede artikelen in over paarden uit de geschiedenis, handige trainingstips, die niet van de eerste de beste komen en handige tips. Anders bel je haar gewoon op en vraagt een proefexemplaar. Los te kopen zijn ze niet, wel te krijgen op de shows waar ze aanwezig zijn!