[END] Jullie doelen voor 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

karazilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 16:04

Eerst de training maar weer eens goed oppakken na behandeling vd ostheopaat. We zouden iig in april in Drenthe voor het eerst mee willen rijden, misschien eerst kennismakingsklasse om te proberen of het überhaupt iets voor ons is. En daarna een paar keer starten op wedstrijden die niet te ver weg zijn. Heb hier in de buurt gelukkig voldoende verschillende soorten terrein/ondergrond om te trainen.

biancavos

Re: [END] Jullie doelen voor 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:06

Mijn doel is om de laatste punten te halen om klasse II startgerechtigd te worden, nog maar 4 punten te gaan.
En klasse II te starten en goed uit te rijden.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:09

Mijn doel is ook om weer wat punten te sprokkelen om ooit over te stappen naar klasse II.
Ik ben de tel kwijt, maar volgens mij moet ik nog 4 wedstrijden rijden daarvoor.
Als ik dit jaar twee kan rijden, ben ik tevreden :)
(ik rijd in BE, dus het duurt wat langer voor mij eer dat ik de 15 WP heb)

Daarnaast hoop ik mijn paard en mezelf gezond te houden en leuke dingen te kunnen doen, weekje vakantie, weekendjes op stap, westernwedstrijden rijden (hoop dat ik over kan stappen naar de L3 dit jaar).

Ik wil iedereen heel veel succes, plezier en geluk toewensen voor het nieuwe jaar :)

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:12

Na een jaartje niet gereden te hebben omwille van de zwangerschap pik ik de draad met veel zin weer op. Ook mijn paardje heeft lang stilgestaan dus we moeten alle 2 weer wat conditie krijgen.

Mijn doel voor komend seizoen is dan ook om 30 km zonder strafpunten uit te rijden en met een zo laag mogelijke harstslag in de vetgate eindigen :o

Geen grote afstanden voor ons dus maar als ik dit doel bereikt heb na een seizoen ben ik tevreden. :D

Alvast allemaal de beste wensen voor 2010 en dat het een mooi en geslaagd enduranceseizoen mag worden!!!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 15:52

Kijken of Hero nog fit genoeg blijft om dit jaar klasse 2 te blijven rijden, zo ja dan in iedergeval proberen klasse 3 startgerechtigd te worden (echter zonder echt de ambitie om klasse 3 ooit daadwerkelijk te starten)
Organisatie van endurance en mendurance Drents friese wold en daar een hele mooie wedstrijd cq route voor te maken

Carismaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 13:52

mijn doel is dat ik dit jaar een paar wedstrijden kan rijden met mijn pony, voor het eerst Ik hoop dat dat door gaat :D

:+

msnowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:44

mijn doel voor 2010 is om samen met mijn D-pony een aantal grote recreatieritten te maken en dan bekijken of endurance iets voor ons beiden is. We maken regelmatig bosritten en vinden het voor zover ik het kan beoordelen een leuke bezigheid. Maar ik moet eigenlijk nog een maatje hebben voor dit soort ritten, daar ga ik dit jaar binnen onze rijvereniging naar op zoek.

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 15:48

Ik ga proberen mijn pony weer helemaal klaar te maken voor een endurance. Hij heeft namelijk het afgelopen jaar een peesblessure gehad en daar is hij nog (een heel klein beetje) herstellende van.
Het gaat inmiddels harstikke goed en ik heb vorige week voor de eerste keer weer in de bak gereden. (We mochten alleen over de harde weg en niet over ongelijke bodem) Dus ik ben weer helemaal blij :+:
Endurance is zo leuk dat we het gewoon weer gaan proberen :D
Rustig aan dan hè..:p

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:50

ik hoop dat ze überhaupt nog kan starten en aan de hand daarvan kijk ik wat ons doel is. Het doel stond op tenminste de 500 km halen en een klasse 3 starten maar of dat gaat lukken is een zeer grote vraag. anders wordt het een recreatie paard.

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:25

als Sandy dan goed is en ik het ook weer aankan met m,n been uitkomen in een klasse 1 rit en die uitrijden

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 10:26

Een kennismakingsrit rijden om te kijken of we ook echt gaan starten.

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:43

Ik ga dit jaar eerst een kennismakingsrit rijden. Ik ben wel eens groom geweest, maar heb zelf nooit meegedaan.
Omdat ik 18 geworden ben moet ik met de volwassenen meedoen in de Dressuur, springen en cross met mijn tinker. (bij de pony's M1 dress, L springen, L cross) Maar ik weet dat ik met dressuur verder kan komen met hem, maar dat springen en cross lastig gaan worden.
Daarom wil ik endurance gaan doen met hem, zodat we naast dressuur nog een andere uitdaging hebben.

Als ik na de kennismakingsrit ga starten hoop ik een leuk maatje te vinden om samen naar endurance wedstrijden te gaan of elkaar daar tegen te komen. Gewoon voor de gezelligheid.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:03

mijn doel... een aantal klasse 1 wedstrijden uitrijden zonder "hartslaggedoe" Ziz zit nl al snel te hoog. Door veel meer te gaan koelen en trainen hoop ik dat het beter gaat...En dat we misschien stiekem al klasse 2 startgerechtigd kunnen worden.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 17:44

doelen 2010:

Karrimh;
1x 160km CEI
1x 120km CEI
wat kleinere nationale wedstrijden waaronder Banholt
wat wedstrijden in België, puur als afwisseling

WK in Kentucky / Wereld Ruiterspelen

Sera;
paar x klasse I in het begin, waaronder ook Banholt ivm ondergrond
3x klasse II wat leter in het seizoen waardoor ze klasse III startgerechtigd is, dit jaar nog niet starten ivm haar leeftijd: ze is nu 5 jaar
eventueel mee naar België ivm de ervaring, voorbereiding op het WK jonge paarden in Compiegne / Frankrijk 2012 (CEI 130km)

uiteraard regelmatig elders met beide paarden trainen ivm andere ondergronden

EN

met beide paarden de crosstrainingen volgen van Pleun van der Marel, voor het eerst weer in 2 jaarf

Adami;
paar x klasse I starten, puur voor de afwisseling want het is en blijft een dresuurpaard haha
WK Arabische Sportpaarden Oostenrijk

3 musketiers;
zadelmak maken en licht voorbereiden op de endurance

_Fer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 18:54

Mijn doelen voor 2010:

* Klasse L2 dressuur starten met Bobo
* Nog een aantal klasse I wedstrijden rijden
* Bo laten dekken!! > word dus een rustig wedstrijdseizoen

canonball

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 23:02

Mijn doelen voor 2010met mijn knollies:

Queen of Shaba ( Arab) :
De kilometers in de kl 3 uit te breiden, met het oog op de kl 4.
Lekker genieten vooral!

Winston Valeo ( Draver):
Staat moenteel op rust ivm peesblessure, dus onze doel is rustig aan doen en we hebben vooral geen haast!
Hij word 6 dit jaar dus tijd zat!

Belfleur ( kwpn).
In gaan rijden, word 4 dit jaar en is er nu wel klaar voor.
Misschien een leuk toekomstig endurance paardje!

Kazmira ( KWPN )
Lekker genieten, beetje buiten ritjes en vooral niets moeten.
Heeft hoog dressuur altijd gelopen.

Poemba ( shetter)
Lekker meer gaan mennen met knollie :D

Dus genoeg te doen dit jaar met de knollies.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 01:40

Wij startten in maart ook gelijk in kwb.

Alleen jammer dat de wedstrijden die redelijk in de buurt zijn vrij dicht achter elkaar vallen en ik dat juist niet wil, min 3 of 4 weken er tussen wil ik.
Dus wellicht wat verder van huis.

En dan proberen klasse 2 start gerechtigd te worden.
En mijn jonge paard een keer of 3 - 4 mee te nemen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 07:31

doel voor 2010:

In ieder geval 1x mendurance rijden, maar dat zullen er wel meer worden :D
In Haarle kl1 starten ohz (en zonder botbreuken uitrijden).

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:00

Hopelijk klasse 2 te kunnen starten.Maar eerst nog de 4 missende wp halen.