en lekker dat je nu zo fijn buiten kunt rijden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rebel_Gloe schreef:Ja dat kan kloppen, hij heeft vorig jaar rond december daar even in training gestaan en een paar jaar terug toen hij ingereden werd! Leuk is ie he? Welk paardje heb jij dan?
cissy schreef:Rebel_Gloe schreef:Ja dat kan kloppen, hij heeft vorig jaar rond december daar even in training gestaan en een paar jaar terug toen hij ingereden werd! Leuk is ie he? Welk paardje heb jij dan?
Nee, het was al eerder, toen hij nog van Karsten was, mijn paardje is in sept/okt 2007 bij Mireille geweest. Ze is de donkere vos uit mn profiel.
Ik rijd daar ook op stal, krijg lessen van Karin. Is dat paardje voorop (op de laatste foto) toevallig Witney?
Op de dag dat Rebel net die ochtend was verhuisd was ik daar nog op stal, en hij kwam me toch zoooo bekend voor
Heb je een paar keer op de Kolderhoeve zien rijden, ook tijdens een wedstrijd, vandaar
En blijkbaar kon hij het z'n eerste middagje op een nieuwe stal al goed vinden met Ukkie (vind je misschien wel leuk om te zien..)
: