[WN] grote westernstore?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chicopicaro

Re: grote westernstore?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:34

hey wat leuk om te lezen dat je zo goed geslaagd bent ! super , dus dat is een aanrader ??

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 20:54

jep zeker weten :D kreeg als cadeautje van arthur een pet omdat ik bijna jarig was, een erg aardige man! ;)
de shop in du was net iets te ver, arthur is maar een half uurtje rijden vanuit hier!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 23:14

Ik ben helemaal nieuw in de western wereld maar Country Mill kan ik echt aanraden!
Ben vandaag met mijn KWPN'er bij Country Mill geweest voor het passen van een western zadel.
Goede hulp gehad én een goed zadel gevonden. Daarnaast hebben ze een uitgebreid assortiment.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 12:53

Ik ken ook alleen arthus en country mill, arthur vind ik een stuk (grooooot stuk) groter.

Ik heb mijn westernzadel bij arthur vandaan en dat was echt top, het was ajmmer dat ik toen geen geld meer had, maar as sale bij hun ga ik wel even kijken hoor!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:03

Horse_Driver schreef:
ik heb er al helemaal zin in! :D als ik de verhalen hoor toh maar naar arthur's! of countrymill.. ben druk een verlanglijstje aan het maken,

ik wil graag
teugels (heb nu touwleugels maar die zijn veel te lang en om ze korter te maken is zonde :o )
een kinriempje
een westerbroek met een naat die geen plekken maakt
(iemand nog ideeen? :Y) )
ik heb geen zadel (moeilijke rug) dus ik rijd zonder zadel, dus een pad oid heeft niet zoveel zin :Y) en een zadel is natuurlijk veelste duur.. haha
laarzen zijn ook gaaf.. ooh je wordt hier zo hebberig van! :~

Wat je hier noemt kun je allemaal bij Country Mill Horsesupport kopen. Kijk even op hun site voor het juiste adres, ze zijn net verhuisd!

edit: je bent al geslaagd zie ik, misschien leuk voor een volgende keer?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 09:19

Ik heb pasgeleden een halster via de site van Arthur gekocht. Misschien dat ik tijdens de sale naar de winkel zelf ga :)