Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. als kapster begin je ook krullen te vegen voordat je mag knippen wat je eigenlijk veel liever wilt! calemity_jane schreef:Paintless ik snap je punt wel maar tja het is nu eenmaal een regel dat je onderaan moet beginnen. En de ruiters bij de wran hebben toch echt bijna allemaal een paard die niet alleen reining is en zeker als je net begint. als kapster begin je ook krullen te vegen voordat je mag knippen wat je eigenlijk veel liever wilt!
Paintless schreef:nou ja, zo kan je het ook bekijken.
alleen niet iedereen wil zijn paard in de pleasure/hms uitbrengen.
en als ik een goeie reiner had gehad dan had ik daar ook geen pleasure aan willen besteden.
niet voor niets hebben ze in Amerika voor elk onderdeel, een apart getraint paard.
pleasurepaarden zijn heel andere paarden dan reiners.
Paintless schreef:jnou ja, het hoe en wat weet ik niet, daar verdiep ik me ook niet in, maar ik vind persoonlijk de L3 wat laat.

Paintless schreef:als ik met mijn paard alleen maar reining zou willen rijden, omdat ik dat leuk vind, dan kan dat niet omdat ik eerst punten in iets anders moet halen voor ik mijn paard mag laten zien. snappie nog?
(Paintless schreef:jeps. ben ik met je eens. en er zijn ook niet quarter rassen die heel goed kunnen zijn in de reining.
ik ben alleen van mening dat de reining ook wel in de L4 getoont kan worden.
dat er dan door de jury iets minder op schoonheidfoutjes gelet wordt oid.
nou ja, het hoe en wat weet ik niet, daar verdiep ik me ook niet in, maar ik vind persoonlijk de L3 wat laat.
als ik met mijn paard alleen maar reining zou willen rijden, omdat ik dat leuk vind, dan kan dat niet omdat ik eerst punten in iets anders moet halen voor ik mijn paard mag laten zien. snappie nog?
Als je zo graag reining wilt starten, er is altijd nog DRHA en AQHA
Of is dat nou net iets te hoog gegrepen?