[SGW] Fjord Andor @ Tripalon Bussloo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Asjemenauw

Re: Fjord Andor @ Tripalon Bussloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 00:54

Nee met slordig zadelen bedoel ik het zweetblad dat links dubbelgevouwen zit ...
Singels zat gelukkig wel goed vast anders had TS (blooperfoto) met zadel en al in Fjordjes nek gehangen

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 01:04

Waar zie jij een dubbelgevouwen zweetblad dan? Kan aan mij liggen, maar ik zie het echt niet! ;(

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 01:25

foto twee vindt ik er erg onvriendelijk uitzien, helaas...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 07:05

Spookie schreef:
Waar zie jij een dubbelgevouwen zweetblad dan? Kan aan mij liggen, maar ik zie het echt niet! ;(

Op de laatste foto is iets vreemds waarneembaar bij het zadel.
Wellicht dat TS de singel losser gemaakt heeft (ze waren per slot van rekening klaar en aan het uitstappen) waardoor misschien wel het leertje ter bescherming van zweetblad en gespen singel verplaatst is en zichtbaar is.......

TS kan je uitleggen wat hier te zien is :

Binckydenice schreef:

Als commentaar heeft TS dat de pony erg sterk werd dus ik vind dit een keurige oplossing voor dit moment (waarschijnlijk) en zie liever dit dan een ruiter die gaat hangen / trekken aan de pony :Y)

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 08:28

miep1979 schreef:
Spookie schreef:

Op de laatste foto is iets vreemds waarneembaar bij het zadel.
Wellicht dat TS de singel losser gemaakt heeft (ze waren per slot van rekening klaar en aan het uitstappen) waardoor misschien wel het leertje ter bescherming van zweetblad en gespen singel verplaatst is en zichtbaar is.......

TS kan je uitleggen wat hier te zien is :

Binckydenice schreef:

Als commentaar heeft TS dat de pony erg sterk werd dus ik vind dit een keurige oplossing voor dit moment (waarschijnlijk) en zie liever dit dan een ruiter die gaat hangen / trekken aan de pony :Y)

Op de laatste foto was idd het leertje waar Miep het over heeft losgeraakt, merkte ik met afzadelen idd ook. Niets dramatisch lijkt me, maar goed.
En tja foto 2 onvriendelijk.. vind het nog wel meevallen, hij wordt gewoon erg heet en als ik hem dan van voren iets tegen houd krijg je dit. Fotoos zijn toch altijd moment opnames.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 08:42

Duidelijk Sas :D ik dacht het al :P

En ook ik vind foto 2 niet onvriendelijk...... krijg hele andere beeld voor ogen bij onvriendelijk :=

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 08:51

Hoi.
Wat een leukerd is die Andor toch.Hij ziet er super uit en mijn hart heeft hij gestolen!!
Oranje staat hem echt heel goed,veel succes alvast de 25e!

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:19

_Sas_ schreef:
Op de laatste foto was idd het leertje waar Miep het over heeft losgeraakt, merkte ik met afzadelen idd ook. Niets dramatisch lijkt me, maar goed.

Ik zie het niet alleen bij de laatste foto, ik zie het al bij de eerste foto (was dat bij het wagenwiel??) waar het paardje van links gefotografeerd op de foto staat.
Je hebt zelf je paardje afgezadeld, als je dan niks vreemds gezien hebt ... dan zal het wel. Ik vroeg me dan alleen af wat voor geks er dan daar bij dat zadel zit.

Dramatisch ?? Is het een drama als iemand iets geks ziet en zich afvraagt wat dat is?? Lijkt mij niet toch ?

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 10:42

@asje: ze zegt toch al dat ze het zelf ook zag met afzadelen?
Je bracht het ook lichtelijke sarcastisch :D, misschien dat het daarom dramatischer opvatte als dat jij het eigenlijk bedoelde? Maargoed, niks meer aan te veranderen! Wel goed dat je het opmerkte, had nog niemand anders er over gehoord!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 11:42

Asjemenauw schreef:
Ik zie het niet alleen bij de laatste foto, ik zie het al bij de eerste foto (was dat bij het wagenwiel??) waar het paardje van links gefotografeerd op de foto staat.
Je hebt zelf je paardje afgezadeld, als je dan niks vreemds gezien hebt ... dan zal het wel. Ik vroeg me dan alleen af wat voor geks er dan daar bij dat zadel zit.

Dramatisch ?? Is het een drama als iemand iets geks ziet en zich afvraagt wat dat is?? Lijkt mij niet toch ?

Ik heb net met bril op en met neus zo'n beetje in het scherm de foto's zitten bekijken en het is als je echt heeeeeeeel goed kijkt op elke foto te zien dat het leertje klaarblakelijk gescheurd is :j

:wow: jij hebt echt goeie ogen zeg +:)+

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 11:56

_O-

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 11:57

Spookie schreef:
_O-

Heb je het ook gezien :j :j :j

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:48

miep1979 schreef:
Ik heb net met bril op en met neus zo'n beetje in het scherm de foto's zitten bekijken en het is als je echt heeeeeeeel goed kijkt op elke foto te zien dat het leertje klaarblakelijk gescheurd is :j
:wow: jij hebt echt goeie ogen zeg +:)+

Klopt ... ben ook nog eens opticien :P
Hoefde me er niet eens voor in te spannen om het te zien hoor ... kon alleen niet zien WAT er nou precies mankeerde, maar er mankeerde wel wat ... dat zag ik dan weer wel :+

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 19:10

Asjemenauw schreef:
Hoefde me er niet eens voor in te spannen om het te zien hoor ... kon alleen niet zien WAT er nou precies mankeerde, maar er mankeerde wel wat ... dat zag ik dan weer wel :+

Nou dat was mij bij de laatste foto zonder bril en op normale afstand van het scherm wel duidelijk :D
Misschien toch een andere glassterkte :?

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:42

En dat vraag je aan een opticien ?? Hoef je denk ik niet lang te raden voor het antwoord 8-) (<-- ik zocht eigenlijk naar een smiley met een nieuwe bril hihihihihiiiii)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 06:32

miep1979 schreef:
Asjemenauw schreef:

Nou dat was mij bij de laatste foto zonder bril en op normale afstand van het scherm wel duidelijk :D
Misschien toch een andere glassterkte :?

Asjemenauw schreef:
En dat vraag je aan een opticien ?? Hoef je denk ik niet lang te raden voor het antwoord 8-) (<-- ik zocht eigenlijk naar een smiley met een nieuwe bril hihihihihiiiii)

Ik denk dat jij een andere sterkte moet :P

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 17:10

wat een leuke foto's zeg!
en fijn dat het zo lekker ging voor de eerste keer!
er staat dat je in holten 25 oktober een oefencross hebt, maar daar staat niks van op startlijsten of wel?
hoe kun je je daar voor opgeven?
heel veel succes verder!! :D

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 17:20

_Loes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 17:26

Sas, wat een super foto's!
Ik vind het er echt gaaf uit zien. Dat oranje maakt het helemaal af :D
Gossie ik vraag me soms echt af waar bokkers de tijd vandaan halen om al die foto's zo kritisch te bekijken.
En dat met een baan en een paard :D.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 07:01

_Loes_ schreef:
Gossie ik vraag me soms echt af waar bokkers de tijd vandaan halen om al die foto's zo kritisch te bekijken.
En dat met een baan en een paard :D.

:Y)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 12:31

geweldige fjord!:)
ziet er erg leukk en gezelliguit!
heb binnenkort ook waarschijnlijk tripalon met mijn fjordo.
Geeft me wel weer hoop om jou gele monster het zo goed te zien doen! :j
hihihi

groetjes!

Zigony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 16:54

Leuke fjord heb je daar onder je kont zitten!
Haha die blooperfoto geweldig! :D