Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeppySan schreef:Ik vond het weer een ouderwets gezellige wedstrijd.
Mijn paardje liep super.
Helaas dat ik in de freestyle mijn roll backs vergat. maar ik was toch nog 2e.
Had jij nog foto's gemaakt Judibo?
Groetjes een tevreden PeppySan
.
) en tot mijn verbazing
: 3e in de Amateur Horsemanship, wat ik absoluut niet had verwacht. Dus hier was ik heel blij mee, een echte opsteker om door te gaan in de Amateurklasse.
Alleen van Peppysan kan ik geen naam of foto herkennen.
, in dat laatste geval: dan vraag je het toch gewoon
Mayflower schreef:Als iedereen nou eens goed oplet, dan zijn volgens mij de meeste mensen wel te herkennen, hetzij aan de naam (van hem/haarzelf of van het paard) hetzij van foto's in het profiel.![]()
Jos en Roel heb ik ook wel gezien, gewoon even op de startlijsten kijken voor de naam, zoek het nummer erbij: en voilà.Alleen van Peppysan kan ik geen naam of foto herkennen.
![]()
Het valt me overigens wel op dat niemand elkaar aanspreekt: is dat omdat men niet durft of omdat men twijfelt, in dat laatste geval: dan vraag je het toch gewoon
Dus de volgende keer zal ik een foto van mezelf op bokt zetten en mogen jullie me aanspreken
Ze haalde mijn zusje en mij nog door de war eerst... En Paul jou heb ik ook gezien met je zus!!! het was inderdaad een leuke wedstrijd!! Tot de volgende wedstrijd dan maar!!!!!