Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
Phylos schreef:nou ik ben benieuwd naar morgen...heb echt geen idee wat ik kan verwachten dus ga vanmiddag hoe dan ook verkennen, desnoods niet het hele parcours, maar dan heb ik in ieder geval een beetje een indruk
)..ben wel blij dat ik in iedergeval dat stuk heb verkend, want ik ben wel wat dingen tegen gekomen waar ik langs ga rijden. Bijvoorbeeld het stukje wat je moet rijden voor de diepe zandkuil, een wat kleiner kuiltje, erg smal en boomstronkelig..en je moet helemaal weer vreemd naar boven. Ik ga gewoon meteen de hindernis richting de diepe zandkuil nemen..verder zijn er echt wel wat leuke hindernissen tussen en ook heerlijke galop paden.. Bij het begin moet je in een stukje bos een aantal hindernissen, gemaakt van strobalen, springen...daar moet je wel wat opletten met vreemde ondergrond, beetje struikerig en wat kuilen...
RenskeG schreef:Nou ik heb hem net gereden.
Het is echt een mooie cross. Terrein is erg goed en er zijn hele mooi hindernissen!
Ik heb ze allemaal gesprongen. Hij was in het begin erg afwachtend maar later sprong hij overal zo over heen. Zelfs de waterbak nam hij meteen terwijl hij normaal heeeel erg bang is voor water/plassen.
Mn vader is op de fiets mee geweest. Was opzich wel goed te doen maar hij kon ons niet bijhouden, haha.
Morgen met t andere paardje en ik denk dat die het ook heel erg leuk zal vinden!

_Lisettu_ schreef:Ik doe dit jaar voor het eerst mee en heb niet kunnen verkennen, ik maak me het meest zorgen om die zandkuil! Is die een beetje te doen? En kan ik ergens foto's vinden van de hindernissen?