Ik kom ook, lekker rustig aan in klasse I. Vind de klasse II daar wat lang/zwaar in dat gebied. Als het allemaal lukt kom ik met beide poownies
noviceh
Geplaatst: 24-09-09 08:27
Ik moet me ook maar eens gaan inschrijven aangezien de sluitingsdatum alweer nadert. Ik wil met deze wedstrijd klasse I gaan afsluiten. Hopelijk kan ik deze wedstrijd nog volhouden En ik heb me zojuist ingeschreven!
Karrimh
Geplaatst: 24-09-09 18:11
wij doen ook mee, in ieder geval Kimberley weer op Sera en ik op...... Adami of Karrimh voor mij in al die jaren ook de 1e keer dat ik Katwijk ga rijden
Er was nogal wat onduidelijkheid over de afstanden in Katwijk doordat er verschil was tussen wat op deronline.nl staat en de website van de wedstrijd zelf. De juiste afstanden zijn toch 28km en 56km. P/a klasse I zit op 18km.
basje123
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 17:08
Ik en Sigrid komen vrijwilligen! We zitten op de finish!
ik ben een van de enkele klasse 2er, misschien is het leuker om gezamelijk op te rijden, aangezien er practisch niemand rijd wordt het een mentaal zware rit denk ik.
het klopt toch dat er geen briefing is voor de kennismakingsklasse en klasse I? als de start vanaf 10.00 uur, dan moet ik toch uiterlijk een half uur daarvoor mn paard aanbieden en daarvoor hebben ingeschreven. Red ik het dan als ik er om half negen / negen uur ben? Ik woon in de buurt dus wilde geen paddockje maken maar m gewoon vastzetten aan de trailer. thanks!
nee volgens mij geen briefing (vraag mij eigenlijk af waarom niet dat terzijde) Heb er ook veel zin in maar toch bang voor haar reactie op de zee. Zie je die op het keurings terrein?