Wij zitten 2 km van het terrein af, je kan met je tent bij ons in de wei en dan uiteraard een paddock voor je paard maken.
15.00 voor tent en padock.
Wel tijdig opgeven ivm wei vol
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

griebels schreef:Ik denk dat mijn gemiddelde toch lager ligt dan ikzelf denk. Vooral aan het begin stap ik vrij lang en aan het einde ook. Zo deed ik precies 2 uur over dit rondje (stukje van en naar stal staat er natuurlijk niet op, dat is 4 km rijden) http://www.mijnalbum.nl/Foto-WJ6PTL6E.jpg Ik heb uitgerekend dat het ongeveer 17km is dat ik gereden heb.Houd er wel rekening mee dat je op de groompunten en PA nog stil staat dus dan gaat je gemiddelde omlaag.

Annetje schreef:Er is 1 pad dat echt bijna niet te doen is voor een paard zonder ijzers. Tenminste, dat was twee jaar terug. Daar heb ik toen af moeten stappen (ook paard zonder ijzers) en we zijn er heel langzaam overheen gestapt.
Annetje schreef:Er is 1 pad dat echt bijna niet te doen is voor een paard zonder ijzers. Tenminste, dat was twee jaar terug. Daar heb ik toen af moeten stappen (ook paard zonder ijzers) en we zijn er heel langzaam overheen gestapt.
De rest van de paden valt wel mee.
Ik ga de recreantenrit ook zonder ijzers rijden, zit alleen wel te denken aan hoefschoenen, maar dat is misschien te kort dag.
) is net voorbij het 2e gedeelte van het fietspad (dat op die heuvel ligt) langs het fietspad gaan rijden, als je goed kijkt kun je zien waar we altijd omhoog gaan). Fietspad blijven volgen (ligt een ruiterpadje langs
) en aan het eind weer naar beneden. Nadeel is wel dat je aan het eind door een soort van sluisje moet, beetje wendbaar paard moet je dan wel hebben en goed je knieen optrekken

leren ze meteen op verschillende ondergronden lopen!