Tessenderlo 06/09/2009 CEN & CEI * 'Vlaand'rens mooiste'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jantie

Re: Tessenderlo 06/09/2009 CEN & CEI * 'Vlaand'rens mooiste'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 20:28

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:01

Heerlijk die sfeer op het filmpje, dan krijg ik weer helemaal zin :j :D

Iedereen van harte met behaalde resultaten!

SFCAP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:25

wow.... wat een zandpaden... kwijl kwijl...

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:19

:D Geweldig de Kempen :D
Mooi filmpje.
Sfeer was top.
Weet je wat me wel opviel........in Opoeteren bij de LRV waren het overwegend mannen die reden, bij deze wedstrijd van de VLP overwegend vrouwen :+ Was gewoon zomaar even iets wat me opviel. Misschien een moment opname?

Simon top die 4e plaats.
Ik zou ook wel eens wat beter willen presteren ;( In elk geval een keer 1 jaar zonder manke poten (toch maar Cisco verkopen???)

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 20:20

Ik denk niet dat het een moment opname is. Bij de top tien endurance-rangschikking in ons land zijn 6 van de 10 vrouwen en bij de huidige Belgische internationale selectie zijn 5 van de 6 geselecteerden vrouwen.
Op het WK in Compiegne viel het me trouwens op dat veel deelnemers vrij jong waren. Misschien is het een kwestie van gewicht. Mannen zitten met zadel al snel flink boven het minimum gewicht.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:41

Jantie schreef:
Ik denk niet dat het een moment opname is. Bij de top tien endurance-rangschikking in ons land zijn 6 van de 10 vrouwen en bij de huidige Belgische internationale selectie zijn 5 van de 6 geselecteerden vrouwen.
Op het WK in Compiegne viel het me trouwens op dat veel deelnemers vrij jong waren. Misschien is het een kwestie van gewicht. Mannen zitten met zadel al snel flink boven het minimum gewicht.

In Opoeteren:
De leeftijd van de mannen lag ook vrij hoog. Niet om lelijk te doen, maar ik zie ze toch liever íets jonger :P
Er waren ook vrij veel western rijders..........Kom ik aan met mijn KNAL-oranje }>

Wat ik wel nog altijd mis bij alle wedstrijden is fatsoenlijke fotograven waar je een foto bij kan kopen. In Nederland gebeurd dat wel massaal. Is daar niet iets aan te doen???

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 10:29

Bij bijna alle Waalse wedstrijden is dat het geval. In Helchteren ook. Misschien een goed idee voor in Beernem volgend jaar.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:44

Jantie schreef:
Bij bijna alle Waalse wedstrijden is dat het geval. In Helchteren ook. Misschien een goed idee voor in Beernem volgend jaar.

Hmm, als jij een fotograaf kan regelen, dan kom ik volgend jaar in Beernem rijden :j

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 11:11

In Helchteren was vorig jaar iemand maar die vroeg geloof ik wel 6 euro voor de digitale versie van 1 foto := , dat vond ik wel veel (maar ik heb van Rex en mij ook al zoveel foto's).
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen. :D

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 13:28

Nina_rex schreef:
In Helchteren was vorig jaar iemand maar die vroeg geloof ik wel 6 euro voor de digitale versie van 1 foto := , dat vond ik wel veel (maar ik heb van Rex en mij ook al zoveel foto's).
Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen. :D

Ik heb nog geen 1 foto aan de muur hangen of in een lijstje zitten, dus ik wil wel graag :j
Ik ken wel een goede fotograaf, maar die moet vanaf Rhenen komen (nabij Utrecht) ik kan het hem eens vragen.........