Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
susan schreef:Nou, dat dacht ik dus ook! Maar net als Paintless hield ik me maar wijselijk stil....als ik wil zeggen wat ik vind, heb ik ws gelijk een ban te pakkencowpuncher schreef:ik krijg les van Jeen de Boer, hij traint niet alleen mij maar de hele combinatie, stapt ook regelmatig op om dingen te laten zien,
hij heeft alles in Texas geleerd en behandeld paarden zoals het hoord niet ruw maar duidelijk, ik had nog nooit les gehad in westernriding, en ben nu al aardig op weg vind ik, wat mij aan hem bevalt is dat de les begint bij het opzadellen tot het afzadellen.
hij is niet duur en neemt de tijd.
mvg
Gerhard![]()
*kruip weer terug op stoel*
*en pleurt er weer af*![]()
) geleerd van Ariette Buchter, maar toen ik toch meer de kant opging van Pleasure, Trail en HMS ben ik in goed overleg overgestapt naar Silva v.d. Wal en dat bevalt Rose en mij prima! Zij is geen onbekende in de westernwereld, dus hoe goed ze is ga ik niet allemaal vertellen hoor
, dan willen jullie allemaal bij haar lessen en wordt het véééél te druk
Hopelijk kan ik volgende week wel eindelijk.
sibbe schreef:Ik les bij roel op de flaming star ranch in hamont.
Ben pas 3 weken aan het oefenen en ben nog best in de dressuur aan het rijden![]()
Paardje reageert er meer ontspannen op en vind het leuk ik vind het ook leuk![]()
Hij legt mij ook duidelijk uit.
Maar hoe veel verscillende onderdelen heb je in de western(wel offtopic sorry)