Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Domme knol.......kon niet anders dan hem laten gaan en roepen dat ze wat langzamer voorop moesten gaan. Zijn remmen werkte weer niet.
Ik ken hem ondertussen........ iana schreef:hey allemaal
ik vond het een héél leuke dag, we hebben de uitslagen nog afgewacht want er werd gefluisterd dat ik mss in de top 5 zou staan.
Om half 7 kregen we onze uitslagen...en ja hoor ik was 4de!!!
Wat een plezierig gevoel geeft dat, na zoveel maanden trainen worden we beloond.
Nel, tof dat het zo goed meegevallen is.
Linda, komt wel goed met je paardje! Ik vind hem in elk geval een schatje en lopen dat hij kan!! Super om hem bezig te zien...wat een brok energie.
Wat mij verbaasde is dat hij zo lief en rustig is aan de hand en éénmaal aan het werk lijkt het wel een ander paard.
Volgens mij ga je er nog veel plezier mee beleven, groetjes en wie weet tot een volgende endurance!!!
iana schreef:Hey, goeimorgen Linda!
Cisco is 29ste...1 strafpunt voor beweging en 3 strafpunten voor Divers (wat houdt divers allemaal in?)
Heb je daar uitleg bij gekregen?
Luk is 31ste
Paul (arabier) 3de
Anke (haflinger)32ste
Willy = uitgesloten (66 hartslag)
Zoezi schreef:iana schreef:Hey, goeimorgen Linda!
Cisco is 29ste...1 strafpunt voor beweging en 3 strafpunten voor Divers (wat houdt divers allemaal in?)
Heb je daar uitleg bij gekregen?
Luk is 31ste
Paul (arabier) 3de
Anke (haflinger)32ste
Willy = uitgesloten (66 hartslag)
Ah en zonder die strafpunten?
Ik weet nooit precies wat ze eraf halen.
EN nee, je krijgt geen uitleg. Vind dat wel slecht.
Als ze dan altijd opmerkingen hebben wil ik ook wel eens weten wat, toch?
Ach ja, in de top 3 zal ik nooit eindigen, maar het gaat mij om de fun. Ik heb een te goedkoop paard en ik rij te weinig om echt goed in de endurance te zijn.
Tis mijn 1e paardje, dus zo slecht doe ik het nog niet
Radja schreef:Tijdsoverschrijding krijgt strafpunten toegekend alsook een te hoge hartslag, een te hoog ademhalingsritme, hydratatieverschijnselen, met andere woorden een goed recuperatievermogen is van zeer groot belang.
De Vlaamse Commissie Endurance ontfermt zich over de reglementen en de organisatie van endurancewedstrijden.
Allemaal wetenswaardigheden die je zo van de site af kunt halen.
Ik denk Linda als je serieus wat wil leren dan kun je je vragen stellen aan iedereen om je heen en proberen niet vantevoren zelf al de antwoorden te hebben.
Als je paard nog niet alleen kan lopen moet je dat ook niet van hem vragen. Als je dan tóch op wedstrijd gaat, met een groep meerijdt die je nog niet kent, stap dan af als die te hard gaan en geef niet hun de schuld. Denk je dat ze jou de volgende keer weer nét zo graag meenemen?
Door al die dingen hier op de site te roepen, in plaats van jezelf goed voor te bereiden op een wedstrijd maak je in mijn ogen niet zo'n heel beste beurt.
Wat vind je zelf??
Nel.

Radja schreef:Hoi Linda.
Ik was inderdaad niet erg tactvol Linda, en bovendien weet ik van niks, heb nog nooit een wedstrijd gereden.
Van de andere kant heb ik je wel een eerlijke mening gegeven.
Groetjes Nel.