Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wopkelover schreef:dit is ook een duur merk zadel en we hebben het zadel eerst gepast hoor bewn niet zo dom
en hij ligt prima
wopkelover schreef:@kirr__ mijn moeder zit al 40 jaar in de paardensport die zou dan toch onderhand wel moeten weten of een zadel goed ligt of niet
TiaraBungy schreef:Ik snap er niks meer van.. Je lesgever rijdt toch helemaal geen western?
Naja, veel plezier iig..
TS: Een westernzadel is wel wat anders dan een engels zadel..

Kirr__ schreef:Maar goed, ik zelf een zadel passen komt vaak niet goed
Kirr__ schreef:TiaraBungy schreef:Ik snap er niks meer van.. Je lesgever rijdt toch helemaal geen western?
Naja, veel plezier iig..
TS: Een westernzadel is wel wat anders dan een engels zadel..
Ik geloof dat haar moeder western gereden heeft.
Maar goed, ik zelf een zadel passen komt vaak niet goed
Sonja schreef:Beter opletten TB, die had ook de tips gegeven hoe het paard met z'n neus over de grond moest lopen, dus die weet écht wel wat van western hoor
Ik hoop dat hij haar ook verteld dat ze wél grote sporen om moet doen hoor, dat hoort ook bij western
Oja, en een hoed!
Sonja schreef:Beter opletten TB, die had ook de tips gegeven hoe het paard met z'n neus over de grond moest lopen, dus die weet écht wel wat van western hoorKirr__ schreef:Maar goed, ik zelf een zadel passen komt vaak niet goed
Nee maar jij hebt ook nog geen 40 jaar ervaring tussen de paarden
wopkelover schreef:en mijn lesgever heeft helemaal niet gezegt dat mijn paard met zijn neus over de vloer moest lopen
hij zij alleen dat dat een goed teken was dat ze ontspannen is en haar balans nu aan het zoeken is