Dus geen wonder dat de uitslagen hoog waren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geen prijs, maar dit is een heel moeilijk onderdeel voor mij en mijn paardje! Met ieder klein stapje verbetering ben ik heel blij! Dat doet me veel meer dan die lintjes!
}> .
. Jammer
Een beetje beschaving voor de manier van jezelf uitdrukken zou goed zijn, voor die mensen zelf en voor de western sport
ook als je zo denkt, wat niet verboden is, kun je het zeker iets genuanceerder opschrijven.
. Een paar mensen die een hekel hebben om de een of andere reden aan de betreffende jury die hebben dit aan de gang gebracht, verder is er helemaal niks aan de hand. Nogmaals, laten we blij zijn dat er nog zoiets wordt georganiseerd en dat er mensen bereid gevonden worden om zelfs op Pasen met prachtig weer een heleboel werk te verzetten en hun spaarzame vrije tijd ervoor op te offeren.
Wel een WRAN erkend lid dus.
Maar ja......
) want bijna niemand vraagt het. Behalve wgirl uit Sneek: zij vroeg of ik soms een bokker was, want dat is zij nl. ook en zij herkende mij, dus weer een kennis erbij: leuk
Smokey schreef:Gaan we nou door mensen af te kraken? Het ging hier om om een jury kaart of niet. En over de verbastering van een naam die wel wat erg beledigend was. Ook al voel je het zo, schrijf je zoiets niet op. Dit niet persé ter verdediging van de genoemde in kwestie. Ook al was het iemand anders geweest, dan zou ik daar ook over vallen. Het hoort gewoon niet. Bovendien als je me al quote doe het dan juist, want zoals het hierboven staat heb ik het NIET geschreven, je hebt er een mooie regel tussen geplakt. En nee op de WRAN jury lijst komt hij niet voor. Bovendien kan ik je nog tig anderen noemen die ook niet met paarden en andere huisdieren om weten te gaan en waar de koude rillingen je over je rug lopen. Vorige week nog iemand gezien die zijn paard stond af te tuigen buiten, waar de honden geen brood van lusten. De eerste hondjes en overtollige katten zijn al weer gedumpt vanwege het beginnende seizoen om er eens op uit te trekken. Bij dit warme weer staan al weer paarden en ponies op het weiland zonder een slok water en ga zo maar door. Zo heeft iedereen over iedereen zijn mening. Of de jury kaart van die meneer Slootstra is ingetrokken of niet en om welke redenen dat weet ik dus niet, ik weet niet beter dan dat hij er een heeft of misschien ook had. Ik weet wel dat je als jury lid van de AQHA, ApHC en de Paints een bepaald aantal verplichte wedstrijden moet jureren per jaar. Kun je om welke redenen dan ook hier niet aan voldoen, wordt die kaart ook ingetrokken. Zo simpel als wat. Alles andere blijft giswerk of men kan ook zeggen, de wens is de vader van de gedachten.
Maar nog eens, ik zou het ten zeerste op prijs stellen als je me dan ook juist quote, zoals het er nu staat geeft het een ietwat verkeerd beeld.
Alleen is het in mijn geval jammer dat ik uit mijn score lijstje geen verbeterpunten heb kunnen ontdekken. Maar heb erg veel geleerd!!!
Citaat:Maar hoe zit het dan met de regels van deze wedstrijden? Hoe weet ik dan wat wel of niet mag? Als ik een wedstrijd rijd volgens de WRAN, ApHc, AQHA, APHC of wat dan ook dan weet ik wat ik wel en niet mag tijdens een onderdeel. Stel dat ik tijdens een wedstrijd zonder wran erkenning oid mijn paard uitvoerig ga belonen, mag dit dan of niet? En wie bepaald dit dan? Of hoe zit het met plussen en minnen in bv de reining? Hoe weet ik dan hoe dat in zijn werking gaat? Wie is er aansprakelijk? En zo zijn er nog veel meer vragen die ik kan stellen bij wedstrijden die georganiseerd worden zonder erkenning van het een of ander.

en weltrusten!
Maar dan nog wil ik altijd graag van te voren de regels weten, zodat ik mij goed kan voorbereiden. En dat is iets dat ik te ondoorzichtig vind bij wedstrijden zonder erkenning oid.
) terwijl dan wel de bak voller is dan bij amateurs. Dubbel zo moeilijk eigenlijk.