[WN] Vraagje over trail scoresheet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vraagje over trail scoresheet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:52

Ik heb bijna geen wedstrijden meegemaakt waar ze niet ter inzage werden gehangen. Als ze er niet hangen, dan vraag ik er ook altijd wel naar, want ik wil altijd wel weten hoe alles beoordeeld is. Niet alleen trail trouwens, maar alles behalve de pleasure natuurlijk.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 10:57

Tja je moet het maar net weten :+ goed nu ik het weet wil ik ze ook graag inzien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:19

Wedstrijdrijden is meer dan rondjes mooi zitten te wezen op een leuk lopend paard.

samba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 11:26

Voor de horsemanship zijn er toch geen scoresheets? Of vraag je dan aan de ringsteward of je de jury mag spreken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:59

De scoresheets van HS zien er anders uit omdat er niet van de 70-puntenregeling uitgegaan wordt. Maar je krijgt wel degelijk cijfers: eentje voor je performance in het pattern, en eentje voor de appearance. Pas daarna volgt het railwork, en naar aanleiding daarvan vindt eigenlijk alleen nog de finetuning in de plaatsing plaats.

samba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 18:11

maar je kan dus wel een scoresheet opvragen? Dat lijkt me heel leerzaam en interessant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 07:33

Over het algemeen geeft de judge alleen zijn aantekeningen van de pleasure niet vrij, de rest wel. En pleasureaantekeningen zijn ook echt niet te lezen/volgen voor een ander dan de judge zelf.