Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Lielle schreef:Dinsdag hebben we onze eerste springles. Stom genoeg springt hij over vaste hindernissen wel en nog super netjes ook, maar trekt hij bij een gewone balkenhindernis zijn benen niet voldoende op!@zuchero, je moet wel wat springervaring hebben maar een wp is niet nodig.
Raar paard. Nou ja. We gaan het dinsdag zien. September is dus wellicht wat te vroeg voor ons, maar ik kan me maar alvast orienteren

Zucchero schreef:Lielle schreef:Dinsdag hebben we onze eerste springles. Stom genoeg springt hij over vaste hindernissen wel en nog super netjes ook, maar trekt hij bij een gewone balkenhindernis zijn benen niet voldoende op!@zuchero, je moet wel wat springervaring hebben maar een wp is niet nodig.Raar paard. Nou ja. We gaan het dinsdag zien. September is dus wellicht wat te vroeg voor ons, maar ik kan me maar alvast orienteren
Sjolvir schreef:Zucchero schreef:schrale troost, dat doet die van mij ook of weigert gewoon pontificaal om balken te springen.. Raar pony dier...Dinsdag hebben we onze eerste springles. Stom genoeg springt hij over vaste hindernissen wel en nog super netjes ook, maar trekt hij bij een gewone balkenhindernis zijn benen niet voldoende op!Raar paard. Nou ja. We gaan het dinsdag zien. September is dus wellicht wat te vroeg voor ons, maar ik kan me maar alvast orienteren
Verder deed hij het echt super!!!
Donderdag mogen we weer. Flink oefenen, dan komt die eerste crosstraining ook wel in zicht!
Vragen we gewoon of we ipv springles een keer gaan crossen bij Rob. 

CarpeDiem schreef:Lielle schreef:Klopt maar ik ben er even niet.
*reclame van Cup a Soup*
Lielle op t strand in dr bikini,
Zit de email te lezen
Smijt dr laptop over het strand en begint te gillen: "NU EVEN NIET"
*sorry brainwave*

Simmie schreef:Ik zie een paar leuke foto's van mezelf, bedankt Leliaardje!
. Ook voor de anderen. Jammer dat het zo snel donker was en dat het zo stoof, was niet echt bevorderlijk voor m'n fotografie-activiteiten: wist niet hoe snel ik m'n lenzen uit moest doen toen ik thuis was.
.