zo komt de westerntak toch ook weer een beetje in de picture, dat is toch wat elke westernruiter wil,, meer belangstelling voor western. nu gaat iemand die vrij beroemd is dat proberen,en dan zijn er nog bepaalde mensen die anky afzeiken.ik begrijp het niet. oh jaa,, ik ben een dressuurruiter,kunnen jullie mij ook afzeiken. dit geld niet voor iedereen.
Ik zit niet zo te wachten op al die penny's in de western. Ik vind het altijd gezellig op wedstrijden, moet er niet aan denken dat het allemaal zo wordt als op dressuurwedstrijden. Van mij hoeft de sport niet zoveel te groeien in NL....
Cassidy: Klopt helemaal hoor. En ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen in de western.
De hobby hoeft van mij ook niet te groeien de SPORT wel is zeker een verschil. Penny's zie je niet in de sport.
maybe2
Geplaatst: 28-07-09 08:17
ben je misschien bang voor concurentie hahaha,, stel je voor dat anky jou er uit rijdt hahaha
EeCee
Geplaatst: 28-07-09 08:22
Ik vind het SUPER!!! Dit soort boosten heeft de sport gewoon nodig!
Zoals Catalyst al zei; Anky is al veel langer bezig met western dan menigeen denkt. Ik hoop haar toch echt een keer te zien op een NRHA wedstrijd dit jaar
Juist leuk als er meer 'engelse' ruiters komen proeven van de no-nonsense sfeer op een reiningshow waar iedereen praat en (vooral) lacht met elkaar! Heb ooit eens iemand meegenomen uit de dressuurwereld en die was flabbergasted van de relaxte sfeer!
Anoniem
Geplaatst: 28-07-09 08:23
Ik vind het eigenlijk wel slim van Anky. Ik bedoel, ze krijgt dit paard natuurlijk aangeboden om haar naam, maar waarom zou ze er geen gebruik van maken? Als ze écht western wil leren rijden vind ik dat alleen maar slim, van een ervaren paard leer je des te sneller. En eerlijk gezegd, Anky is ook wel iets verder met rijden dan de gemiddelde ruiter, dus het lijkt me daarom ook dat ze western wat sneller oppikt dan gemiddeld. En ze krijgt toch nog steeds les? Dan lijkt het me niet dat ze dit paard zomaar "verpest".
We zullen zien hoe het loopt. Ik vind de meeste show over het algemeen erg gezellig, zeker in vergelijking met de dressuurwedstrijden. Ik hoop daarom echt dat Anky van Grunsven ook dat soort types niet aantrekt.
Het kan 2 kanten op. Of het wordt drukker en het blijft gezellig maar er doen meer. Dat zou imo positief zijn. Of de sfeer etc gaat achteruit omdat het drukker wordt. De tijd zal het leren.
Anoniem
Geplaatst: 28-07-09 08:48
Waar halen jullie vandaan dat ze het paard zomaar op stal gekregen heeft, waarschijnlijk moet ze er gewoon dik voor betalen
haha precies. er zla vast een leuke deal zijn hoor, is voor de EGR ook goede reclame
EeCee
Geplaatst: 28-07-09 09:06
Nu wachten op de eerste Anky bellboot + pad setjes
maybe2
Geplaatst: 28-07-09 09:06
deze is voor niels,,
sorry hoor maar ik ben een dressuurruiter en ben ook vaak genoeg op een westernevenement geweest.en ik kan niet zeggen dat de sfeer zoveel beter is dan op een andere wedstrijd.
ieder zn mening toch? niels mag het niks vinden en anderen mogen het geweldig vinden.
ik vind vooral de opmerking van Eecee over de setjes geweldig
Anoniem
Geplaatst: 28-07-09 09:12
Ik kan natuurlijk heel goed fout zitten, dat zit ik wel meer Het kan 2 kanten op. Misschien inderdaad dat het populairder wordt en misschien nog leuker (meer deelname etc). Dat zou mooi zijn.
We zullen het zien.
Achterom
Geplaatst: 28-07-09 09:13
Volgens mij zijn er hier een aantal mensen flink jaloers
Kukkie
Geplaatst: 28-07-09 09:16
Volgens mij is ze serieuzer bezig met reining dan de gemiddelde niet echt heel fanatieke westernruiter. Gewoon omdat ze de middelen en de tijd ervoor kan nemen. En dat iemand al gewend is om op topniveau mee te draaien zal heus een pluspunt zijn. Bovendien kan ze gewoon goed rijden.
Ik lach echt m'n broek aan flarden als ze gewoon in 2010 wel meedoet met de wereldruiterspelen en met de titel aan de haal gaat.
Mindfields
Geplaatst: 28-07-09 09:18
Kukkie schreef:
Ik lach echt m'n broek aan flarden als ze gewoon in 2010 wel meedoet met de wereldruiterspelen en met de titel aan de haal gaat.
Loody
Geplaatst: 28-07-09 09:19
Tuurlijk mag iedereen zijn mening hebben. net als ik die mag hebben Pienb ik vind het alleen zo jammer dat er weer meteen met twee maten wordt gemeten
en ik lach met Kukkie mee
quarterH
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-09 09:20
meedoen zou me niet eens verbazen. ze kan rijden op hoog niveau en kan showen. nu nog een goed paard en beetje de andere hulpen ed leren en klaar. ik vraag me alleen af met wie ze dan gaat trainen. Cira is non-pro dus kan haar niet officieel trainen. misschien bernard? of zou ze met dit paard bij Riecky gaan trainen?
Loody: was niet persoonlijk naar jou hoor. en ja jij ook dat zeg ik toch? IEDEREEN volgens mij val jij daar ook gewoon onder
maybe2
Geplaatst: 28-07-09 09:21
ik hoop dat ze alles gaat winnen wat er maar te winnen is in de westernsport.hahahaha
bulck
Geplaatst: 28-07-09 09:21
Wat een gezeur. Als Anky nu ook reining erbij neemt en ook daarin competitie gaat starten en blijkt goed te zijn, dan is dat eens te meer een verdienste van haar. Net als Kukkie ben ik van mening dat ze super bezig is met alles wat ze doet. Verder heeft ze veel talent en gevoel, je wordt niet voor niets meerdere keren olympisch kampioen, dus wie weet bij volgende WEG gaat ze aan de haal met medailles in twee disciplines. Niemand houdt je tegen om meerdere takken van de sport te beoefenen.
quarterH
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-09 09:22
nou maybe2: dat lijkt me sterk als ze inderdaad 'erbij' doet want daar zou ze niet eens de tijd voor hebben