Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mensen kunnen over leeftijden zeiken in andere topics, niet in 'privé-topics'.. 
) chexy schreef:Needje schreef:Ik heb goed gelezen. Maar daarom snapte ik dus niet dat je het in eerste instantie plaatste.
Omdat ik ze erg mooi vind lopen en erg trots ben op mijn meisje

"
)

chexy schreef:die mensen die me kennen weten dat ik goed voor mijn paarden zorg, en dat is voor mij het belangrijkste!
Dancie schreef:Het is gewoon dat na een jaar niet gereden te worden ineens iemand erop. En dan die dingen in 1x doen die ze moest doen toen ze tiptop in orde was. Dat is het zelfde als mijn paard kreupel is een jaar lang en ik ga haar De 1e keer gelijk M oefeningen laten doen maak er foto`s van en zet ze op bokt. Dan krijg je ook zulke vraagtekens.
Needje schreef:Klopt Gabon, lees de zin nog maar een keer.
. daar zijn we ook erg benieuwd naar hoor.Pienb schreef:wat ik niet snap is waarom mensen toch gaan reageren als ze alleen iets negatiefs te melden hebben. war komt die drang vandaan? iemand plaatst hier geen foto's om vervolgens allemaal verwijten naar zich toe gegooit te krijgen. zouden jullie zelf ook niet leuk vinden als je foto's plaatst.
Er zijn mensen die naast vragen en kritische opmerkingen ook complimenten geven hoor, dat gaat ook samen!