[SGW] Oefencross Lunteren - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:30

Ik schijn hindernis 16 gemist te hebben, maar heb dat zelf dus niet gemerkt? Weet ook niet welke die dan was, want ik was in de veronderstelling dat ik alles gesprongen had.
Had de eerste 5 hindernissen ofzo een beetje 'ruzie' met het paard waar ik mee reed, omdat ze veel te hard wilde. Maargoed, later ging dat wel goed en hebben we fijn gereden. Ik was zelf alleen echt helemaal gesloopt.... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:31

@Sjolvir: Nee, ik denk dat ik je helaas net gemist heb. Heb wel nog naar je gezocht.
De enige andere fjord die ik erop heb staan is nummer 23.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:34

zo ben er ook weer..
foutloze cross iets buiten de tijd omdat ik zo goed als alles meegesprongen heb van de andere klasses en dat kost iets tijd..
weet niet wat de uitslag is want pa en moeder van 2 andere meisjes (1 op mijn pony meegedaan) wilde gaan

mijn pony had een aantal weigeringen maarja kende eigenlijk ook niet echt iets..

Anoniem

Re: Oefencross Lunteren - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:35

'k Heb de foto's online staan (zie onderschrift).

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:45

Ik ben ook weer terug en heb me erg vermaakt! Had een paar keer een stop maar op de meeste dingen trok hij goed aan en ik was trots! :D
Zensation, ben ook blij dat het met je vriendin naar omstandigheden weer goed gaat, had haar nog wel zien liggen en zag er niet prettig uit! :(:)

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:45

Wow ze zijn super! En veel woooowie :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:51

@ Hypofocus: Waar moet ik kijken? }:0 Ik heb een mini laptop, pagina wordt niet aangepast...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:52

Inderdaad @Hypofocus, gave foto's!
@Drup, gaaf hoor, Fjordy staat je goed!

Ahum ik heb een upload probleempje, mijn picasa quata is exceeded.. grom, moet even wat wissen...
Probleem vermoedelijk over 10 minuten opgelost, heb nu 220 foto's gewist. En hoeven er maar 32 bij.
(De rest weigerde zo ongeveer, en baterijen leeg :D, etc. etc. )

Jippie, ze staan online.... pffttt..
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 25-07-09 18:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:55

Maak een tijdelijke bij mijn albums? Of foto's verkleinen?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:24

Afbeelding

Afbeelding

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:26

Missy !!!!!

Je moet ook wel een Fjordy foto zetten hoor :))

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:28

Jaa Missy :D :+:
Ik ga even zoeken :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:33

En Bon die haast had om naar het water te gaan := (foto door vriendin gemaakt)
Afbeelding

Fjordy door het water :D
Afbeelding

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:34

Vrolijke Boel haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 18:35

Steef20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:07

Zo ik ben weer ook weer thuis. We hebben echt geluk gehad met het weer! Alles liep bij mij verder super! Was 3 sec van de ideale tijd. Was ook nog eerste van 100 cm paarden en lekker gereden dus een super dag!!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:17

Super Steef! +:)+
Gefeliciteerd!

Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:23

Afbeelding

Afbeelding

Lijken net totaal verschillende ruiters zo :=
Gekke paarden.

Zal straks topic in elkaar flansen met wat bokkers :)

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:47

Beterschap aan je vriendien Zenzation, wat naar. Wij zagen de ambulance net wegrijden toen we net aankwamen in Lunteren, fijn dat ze het naar omstandigheden goed maakt.

Verder iedereen gefeliciteerd met prijzen en fijne ritten! :)

Ik heb vandaag in de 100 cm pony's gestart, ik was startnummer 152

Ik heb heel fijn gecrosst, in het begin moest ik cyr goed doorduwen maar daarna pakte hij super aan! :)

Alleen bij hindernis 5 had ik een stop, ik weet ook niet waarom maar dat gebeurde bij heel veel mensen, was ook best wel een flink blok.
Bij de 2e keer aanrijden ging het heel simpel.
En bij hindernis 11, had ik even problemen, cyrano zag daarachter die waterbak(waar je niet doorheen hoefde) maar daarna sprong hij braaf, ik had hem eigenlijk meteen de eerste keer schuiner moeten aanrijden en niet naar het water toe, maar dat is achteraf praten.

En verder ging het super, het water ook, daar was ik vorig jaar gevallen maar nu ging dat heel goed, en ik heb alles gesprongen, ik vond het toch best wel pittig sommige hindernissen.
Ik ben tevreden, Cyrano deed het super :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:07

Ik heb een lekker dagje gehad.

Schimmel is idd van ons, Sjoerd was niet hard gevallen. Ze hadden een slechte sprong op het dakje, en Ukkie viel bijna, waardoor Sjoerd uit balans raakte en Ukkie in paniek. Maar Gelukkig bleef ze achter het draadje (thanks!) en kon Sjoerd gewoon verder. Ze pakte echt super aan, al een stuk vanzelfsprekender dan in Renswoude en ze heeft alles gesprongen.

Ik had zelf moeite om in mijn ritme te komen en zat te prutsen op hindernis 2, waardoor Ojee terecht stopte en geschrokken was. Even opnieuw gedaan en daarna nog een keer een stop op dat dikke blok, nog steeds geen ritme. Maar daarna pakte ze lekker op en heb ik een lekker trainingsrondje kunnen rijden.

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 20:53

Zo ben ook weer terug. Lange dag.
Eerste paard, Cloonen, ging super fijn! Rondje in de 80 cm foutloos gesprongen en ook wat sprongen van 1m mee gepakt. Hij zat in een super goed ritme, waardoor alles super paste!

Afbeelding

Tweede paard, Jack startte ik in 100 cm, ging helaas minder fijn. Juist hij is altijd erg fijn met crossen, maar vandaag was hij erg gespannen en kon geen goed ritme krijgen. De punt leverde een probleem op en ook helaas hindernis 5. Vanaf dat stuk ging het gelukkig wel beter en vloeiend.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nadua op 25-07-09 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 21:01

Moderatoropmerking:
Off-topic berichten verwijderd evenals vragen of er foto's zijn gemaakt. Betreffende fotograven melden zich in het daarvoor bestemde topic! Je kunt dan zelf kijken of je er bij zit of de betreffende fotograaf een pb sturen.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 21:56

@iedereen: Kom net van mijn vriendin af, dus even een update. Gaat na omstandigheden vrij goed, wel een behoorlijke blauwe kin met een diepe snee erin, en een flinke beurse heup. Met wat dyclofenac als pijnstilling is het wel houdbaar, maar hopen dat ze snel weer op de been is!
Lang leve de bodyprotector, ze had mijn rugnummerhouder om, en de hoefafdruk staat dus echt op het rugnummer, door het plastic heen, deze is dan ook kapot, das het minst erge, maar stel je eens voor..

@MelanieB: Heb jou nog gezien inderdaad,jou kennissen (mijn vrienden) kwamen eigenlijk voor mij, maar ja, ik reed dus niet meer maar zat geknield over mijn vriendin!
Jij ging wel lekker met de tinker en de bruine?

Vond het erg jammer dat ik niet mee heb gereden, maar dat heeft wel weer mooie plaatjes voor mijn vriendin opgeleverd, tot de val dan...

@meisje met zwart haar: (volgens mij ook actief geweest op het secretariaat) bedankt voor het overhandigen van de schimmel!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 22:09

Fijn dat het goed gaat met je vriendin, Zenzation. Ze is wel weer thuis neem ik aan?

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:16

Ja ze is weer thuis!