Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Romkabouter schreef:Pardon, maar elk paard kan een amateur reining proef lopen. En als het paard het leuk vind dan is daar niets mis mee.
Of je een hoog niveau hebt of niet maakt geen fluit uit imo. Als je beiden plezier hebt, dan GO

Romkabouter schreef:Nee, ik bedoelde amateur reining (ook de open overigens). En daarmee bedoel ik dat ieder paard de oefeningen die in een pattern zitten kan doen. Ik heb het niet over de hoogte van het niveau dat ze dat doen, wat ook in mijn berichtje staat
In de beginners zitten namelijk dezelfde oefeningen als in de amateur en open. Wissels, spins, roll-backs e.d.
spelen. Eigenlijk vindt hij alles wel leuk. Rijdt zelfs ieder jaar verkleed pas de deux (engelse proef) en loopt mee met sinterklaas optocht of gaat mee naar school voor een spreekbeurt. Hij vindt alles waarbij die in het middelpunt staat geweldig. MACHO hé? Maar ik zou het ook niet leuk vinden als iedere dag hetzelfde verliep en zo is het lekker afwisselend!