ook meedoen
heb alleen een beetje faalangst (help). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
charene schreef:ikke en JoJoook meedoen
heb alleen een beetje faalangst (help).
. En denk nou niet dat Francis of ik direct als dappere dames bij onze eerste halterwedstrijden stonden, sjonge jonge, minimaal een week aan de rees van de zenuwen, ik stond geregeld aan de verkeerde kant, mijn paard draaide onrustig wat heen en weer en mijn halter hing op half 7.....maar, oefening baart kunst!!!! XoNo schreef:Dan ga jij het vast super doen met Bud, Karen!![]()
ééns valt het 10 euro- centje!!!!!
OK, ik ga er zeker over nadenken!!
En thuis ging hij er weer keurig uit, de dames waren enorm blij om hem weer te zien, ze hielden niet op met hinniken
En die hengstenvlecht gaat wel lukken want als je ziet hoe zijn manen in 6 weken al zijn gegroeid dan heb ik goede hoop dat ik er wel een vlechtje in weet te peuteren.
Ik heb stof in huis voor rood/wit/blauwe... Als je wilt kun je'm nog voor koninginnedag in je brievenbus hebben
Werkt écht super, vooral in combinatie met een goed haarverzorgend middel (zoals die Palmers conditioner die ik heb, maar een andere haarcrême o.i.d. kan ook... alleen géén staart en manen spray met siliconen, dat droogt op den duur het haar juist uit!)
Citaat:Jemille, hoe zouden ze dat dan moeten doen? Dan heb je tig verschillende rassen in de halter die allemaal volgens verschillende richtlijnen beoordeeld moet worden Wordt wel een zooitje dan
bij , hoop ik
. Ik heb trouwens vandaag in het mom van ook nog verkeersmak maken , alles op de weg (fietspad ) geoefend, was erg leuk vooral de mensen die langsliepen of fietste , die snapte er niet veel van
en ik bofte want ook alle containers werden aan de weg gezet, en had ik ook gelijk een klein trailparcoursje

seapy schreef:Ha hier ook nog even een reaktie van een medehalteraar afgelopen zondag. Ik vond het erg leuk maar wel erg moeilijk. Er komt nog heel wat bij kijken. Ondanks dat ik een geschikt paardje heb voor de halter, (de uit de kluiten gewassen 2-jarige met dat kleine vrouwtje), ga ik er maar niet mee door. Mij veel te veel gedoe, je moet echt veel oefenen en het is niet zo effe gedaan. Ik merk dat dribbel zich al heel veel hengst voelt en dat op zijn eigen terrein, dat zal op een vreemd terrein wel helemaal erg zijn. Nee ik wacht nog wel effe en ga dan liever voor de reining. Groetjes
FlyingHigh"]
[quote="seapy schreef:Ha hier ook nog even een reaktie van een medehalteraar afgelopen zondag. Ik vond het erg leuk maar wel erg moeilijk. Er komt nog heel wat bij kijken. Ondanks dat ik een geschikt paardje heb voor de halter, (de uit de kluiten gewassen 2-jarige met dat kleine vrouwtje), ga ik er maar niet mee door. Mij veel te veel gedoe, je moet echt veel oefenen en het is niet zo effe gedaan. Ik merk dat dribbel zich al heel veel hengst voelt en dat op zijn eigen terrein, dat zal op een vreemd terrein wel helemaal erg zijn. Nee ik wacht nog wel effe en ga dan liever voor de reining. Groetjes
Hij is echt om je vingers bij af te likken.
Die van jouw gedroeg zich voorbeeldig, zeker in vergelijking met mijn drolletje
FlyingHigh schreef:Francis.................HOE KOM JIJ AAN DIE LYCRA???? Ik zoek me werkelijk suf naar knalrode lycra, een metertje of 3..............
) En héél consequent zijn, helemaal met een hengst!