Pienb schreef:ik vind het erg zot hoor.
dat is toch geen trail dan?
als je het hek open laat dan lopen toch alle koeien weg?
Dat lijkt me toch echt een 0 score
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Fancy schreef:Misschien vind je het zot, maar er zijn zat ruiter/paarden combinaties die in de L5 nog niet eens in de buurt van het hek komen, omdat het paard het hek eng vind.
susan schreef:ik zou nu mijn mening over de l5 kunnen geven maar ach weet je
laat ik het gewoon eens niet doen![]()
Miss_Fancy schreef:susan schreef:ik zou nu mijn mening over de l5 kunnen geven maar ach weet je
laat ik het gewoon eens niet doen![]()
Sorry hoor, maar misschien kun je ook gewoon iedereen op zijn eigen niveau waarderen.
Sommige mensen vinden het gewoon leuk om een wedstrijdje te rijden en zijn ook blij als ze dan in de L5 kunnen beginnen.![]()
Niet iedereen is op een paard geboren en er zijn genoeg mensen die niet de middelen hebben om al heel jong met paard rijden te beginnen, dus misschien een beetje meer eerbied voor mensen in de L5 zou absoluut gepast zijn.![]()
En verder zal ik me hier niet meer over uitlaten, want blijkbaar zijn jullie allemaal zo super, dat commentaar leveren wel heel simpel is!
susan schreef:nee hoor ik ben ook niet super maar als je niet kunt of durft te galloperen hoor je wat mij betreft gewoon niet op wedstrijd thuis, ga dan nog maar even oefenen...
en ja ook bij mij gaat het fout door de zenuwen in de galop soms bij het hek enz, hoort er bij part of the game...
Pienb schreef:Miss_Fancy schreef:Misschien vind je het zot, maar er zijn zat ruiter/paarden combinaties die in de L5 nog niet eens in de buurt van het hek komen, omdat het paard het hek eng vind.
en daarom is het te zot!!!!
ik ga toch ook geen reining doen als mn paard niet kan stoppen en spinnen?
en dus ook geen trail als mn paard bang is voor de bruggetjes en hekjes..... dit slaat toch echt helemaal nergens op ongeacht het level.
'ik kom meedoen aan horderennen maar kan helaas niet over de hordes springes dus haal die maar weg'
'ik wil schoonzwemmen maar durf niet onder water te blijven dus bedenk maar iets boven water'
'ik doe springen met mn paard maar hij vind springen niet leuk dus leggen we de balken gewoon op de grond'
en zo kunnen we er nog wel een paar verzinnen....