[WN] Even grinniken om advertentie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:30

Sugarmiss schreef:
Het was een opgezet palominoveulen wat op een bankje lag met zijn voetjes half onder zich. Het zag er zeer onsmakelijk uit, zeker als je je bedenkt dat dit dus eens een levend wezen was. Al geldt dat natuurlijk voor alle opgezette dieren, maar dit ligt IMO even iets gevoeliger.

Ik heb bij iemand thuis ook ooit een opgezet volbloed veulen gezien. Het was een veulen dat op een dag dood in zijn stal lag geloof ik. Ze hielden er erg veel van zei ze en hebben het toen laten opzetten, het zag er wel mooi uit moet ik toegeven.. supermooi veulen...ja en zo kun je hm wel vereeuwigen... Scheve mond maar ja het is opzich wel apart ja. Maar om het dan te gaan verkopen is wéér ander verhaal natuurlijk.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:19

?????? die laatste zeg ik niets over... weird!

En die van de hefboom, daarheb ik al smakelijk om zitten lachen. 2 keer dankzij Sugermiss! Je gaat je toch afvragen hoe een zadel met hefboom werkt... wel heel handig als ik mezelf niet meer op Blizz kan hijsen... zadel met hefboom...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:13

Nou, ik vind het knap luguber om een dood veulen op te laten zetten, omdat je er zo veel van hield. Maargoed, misschien hun manier van verwerken en met verdriet omgaan. Maar om die dingen te gaan verkopen?! Zoals SM al zegt, dan ligt dat toch heel gevoelig. Vogels e.d. heb ik gek genoeg een stuk minder moeite mee, misschien omdat het 'gewoon' is? Verward

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:17

XoNo schreef:
Nou, ik vind het knap luguber om een dood veulen op te laten zetten, omdat je er zo veel van hield. Maargoed, misschien hun manier van verwerken en met verdriet omgaan. Maar om die dingen te gaan verkopen?! Zoals SM al zegt, dan ligt dat toch heel gevoelig. Vogels e.d. heb ik gek genoeg een stuk minder moeite mee, misschien omdat het 'gewoon' is? Verward

Je ziet het gewoon vaker. Ook vossen om je nek is natuurlijk goor. Ik vind trouwens de dode vissen op de markt ook luguber. Bij de slager kijkt de koe je toch ook niet vanuit de vitrine aan!!?
Er stond trouwens ook een advertentie op Marktplaats over een paard dat als gebrek had dat hij de trailer sloopte. Met twee tubes Sedalin moest dat volgens hem wel lukken. Volgens mij heb je dan een zeer dood paard! Knipoog
Was het nu wel of niet een Flex zadel?

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:23

Ja ik moet ff toevoegen... ik vond het opgezette veulen in de hal ook wel een beetje vreemd en misschien zelfs wel luguber... maar het was wel een mooi veulen Maar ja waarom wel een uil opzetten en geen paard? Niet dat ik eraan denk het mijne ooit op te zetten.. beetje te groot voor op mijn slaapkamertje en te duur, dat ook. Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 08:46

Carys schreef:
Was het nu wel of niet een Flex zadel?

Als het model 120 is dan is het geen flexzadel.
Ik denk dat het een EquiFIT tree heeft, dat is een gewone starre kunststof boom van het merk Steel.

Overigens passen Equi-flex bomen ook niet op alle paarden, de maat van de gullet (schoudervrijheid) is nog steeds maatgevend en hier zit geen 'rek' in, alleen in de bars daar waar je op zit.

PBill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:44

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 13:30

Zelfs mijn OF gaat daar niet op passen.
LOL, dan nog liever een Zorse Lachen

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:23

hihihi da's wel funny

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:44

Hihi! Lachen al die advertenties! Ik vind het wel raar om een paard/veulen op te laten zetten. Ik moet er niet aan denken dat (waarschijnlijk binnenkort) Vaandrig op mijn kamer staat! Bah!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:41

Volgens mij verkoopt meneer Henk, waar SugarMiss dit topic voor startte (vanwege zijn zadel met hefboom) liever zijn zadels MET zijn arm eraan. Ik zag namelijk vandaag weer een advertentie van hem. Beetje een Mexicaans zadeltje (en dat naast die mooie Continental), maar weer staat zijn arm erop. Haha. En ze hebben dit keer zijn (wegkijkende?) hoofd er niet bij op gezet Haha!

http://www.marktplaats.nl/markt/dieren/zadels/16173.htm

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 20:35

Iedereen maakt wel eens een taalfout, maar bij deze tekst lopen de rillingen over mijn rug.
Om van het zadel maar te zwijgen Haha!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:40

Wat dacht je van de omschrijving van de prijs:
Let Op ! Slechts 175,00 Eurootjes
mag ik even Misselijk Misselijk Misselijk

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:11

Ligt eraan waar het voor is Nanouk? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:51

Ja, precies, XoNo! Ik las net trouwens een advertentie op marktplaats met 'Kunstgebit te koop!' Haha! Je kan hem zelfs komen passen! LOL Haha!

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:46

[quote="Carys
Er stond trouwens ook een advertentie op Marktplaats over een paard dat als gebrek had dat hij de trailer sloopte. Met twee tubes Sedalin moest dat volgens hem wel lukken. Volgens mij heb je dan een zeer dood paard! Knipoog [/quote]

Haha, dat paar dken ik dus IRL...ik heb de advertentie al vaker gezien staan. Maar het mooiste is...eerst stond het er niet...toen 1 tube en nu 2 tubes...

Op zich is dit paard erg braaf en doet geen vlieg kwaad. maar in deze advertentie lijkt het toch weer de gevaarlijke "hengst"

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:29

XoNo schreef:
Ligt eraan waar het voor is Nanouk? Lachen

Het gaat om de omschrijving: EUROOTJES
Ik hoor het ze uitspreken; maar een paar eurootjes is dus voor weinig (en dan uitgesproken met zo'n accent)

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:31

Waarom verdwijnen al die advertenties voordat ik ze kan zien? >:(

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 14:14

Overigens heeft het zadel waar dit item mee begon op Marktplaats nu al dik 1300 hits gehad (dankzij Bokt).
Zou het al verkocht zijn Verward