Ook toevallig dat jij hem hebt gereden! Misschien heb ik je weleens gezien dan. Hij is nog steeds van Charles hoor. Ik heb Cres al gereden voordat hij naar Assendelft ging, daarna nog een keer een half jaar in de Wijdewormer en nu staat hij sinds een ruim jaar bij mij.
Bij mijn trainer wel Daar mag je geen vaste hindernissen springen zonder Bp. En terecht vind ik zelf.. Ik spring overigens ook geen losse hindernis zonder Bp , maar dat terzijde..
jaa ik denk ook wel dat ik je een keer gezien heb, volgens mij zijn charles en ik jou en je vriend een keer tegen gekomen op jumping amsterdam, ik ging wel vaak met hem mee
zikina
Geplaatst: 29-06-09 18:32
hey dat ziet er goed uit en met een dressurzadel!!! pff doe je het niet na.
grappig dat leida ook jou ff samen met alice heeft aangemoedigt. nog ff en leida volgt de voetsporen van mama
jura; haha ik weet het wel zeker. de zus van alice zijn vrienden van ons dus we spreken ze nog wel eens, en horen zo dan de verhalen over de kleine leida haha
SGWuppie
Geplaatst: 01-07-09 09:39
Leuk paard!! En hij doet het niet verkeerd voor een eerste keer!
Vind het zoiezo apart dat Alice het toestaat zonder BP Maar dat terzijde. Je hebt een heerlijk paard! Ziet er netjes uit, hij pakt het goed op! Ben nu al benieuwd naar volgende foto's