Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:chery schreef:Voor iemand die net western start is het allemaal weleens erg onduidelijk vind ik.
Exact. Daarom zijn dus levels, je begint onderaan in Level 5 en werkt je op naar Level 1.
punt.
Hoe simpel kan het zijn
Romkabouter schreef:Nou ja, 1 van de bijschaaf puntjes is dus een dispensatieregeling zodat je als je een tijd niet gereden hebt dispensatie aan kunt vragen om een level lager te starten.
Miss_Fancy schreef:Persoonlijk vind ik het gat tussen vrijwillig promoveren en verplicht promoveren ook erg groot. Als je het een beetje uitkient kun je dus jaren in een klasse blijven hangen, zonder dat je verplicht moet promoveren. Dit maakt de doorstroming ook niet ideaal.![]()
Wat me bij wedstrijden opvalt is dat de L3 ontzettend groot is!
) in de amateurs te blijven zolang je er maar geen geld mee verdiende.
Rob_H schreef:Maar het level systeem werkt niet op deze manier.
Rob_H schreef:Ik vind dat onzin.Waarom een level lager? kun je ineens niet meer rijden als jij of je paard een tijd uit de running zijn geweest?
Miss_Fancy schreef:Persoonlijk vind ik het gat tussen vrijwillig promoveren en verplicht promoveren ook erg groot. Als je het een beetje uitkient kun je dus jaren in een klasse blijven hangen, zonder dat je verplicht moet promoveren. Dit maakt de doorstroming ook niet ideaal.

Romkabouter schreef:chery schreef:Voor iemand die net western start is het allemaal weleens erg onduidelijk vind ik.
Exact. Daarom zijn dus levels, je begint onderaan in Level 5 en werkt je op naar Level 1.punt.Hoe simpel kan het zijn
chery schreef:Dat is bij de WRAN en die snap ik.....![]()
maar als ik rassenshow wil starten, dus NRHA of AQHA?
Romkabouter schreef:Als je 2 onderdelen per wedstrijd start en je ook niet vooruit gaat in je rijden en dan ook nog eens 1x per 2 maanden een wedstrijd doet kan dat.
Als je elke maand een wedstrijd rijdt, 3 onderdelen start met redelijk deelname, dan haal je gemiddeld wel 7 punten per wedstrijd.
Dan ben je dus in 10 wedstrijden (=binnen een jaar) op die 75 punten.
*

Miss_Fancy schreef:Persoonlijk vind ik het gat tussen vrijwillig promoveren en verplicht promoveren ook erg groot. Als je het een beetje uitkient kun je dus jaren in een klasse blijven hangen, zonder dat je verplicht moet promoveren. Dit maakt de doorstroming ook niet ideaal.![]()
Wat me bij wedstrijden opvalt is dat de L3 ontzettend groot is!
Pienb schreef:Dat ik dit topic gemist heb![]()
Dat is zo mooi aan de rassenshows en nrha/nsba: heb je al dat levelgedoe niet
Wat ik gewoon heeeeeel raar vind bij de wran is dat amateurs tegen ' pro's ' MOETEN starten (oftewel, pro's geen apart level hebben)
Verder vindik t prima dat er levels voor beginners zijn maar 3 levels voor beginners en 1 voor gevoorderden?