kiaravg schreef:ik wil graag een quarter maar als die quarters nietr ozuden kunnen springen zou ik voor ene springpaard kijken.
waarom wil je specifiek een quarter?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Alarm_wlkp schreef:Ick heb een Quarter en ick rijd daar zowel recreatief western mee (kan stoppen,achteruitgaan,spinning enz..) als springen! Ick rijd daar op wedstrijd 70-80cm mee , meestal fouloos zonder problemen en thuis springt ze 1m 1m10! Dus ja Quarters kunnen springen!

Pienb schreef:uhm.... volgens mij heeft dat niks met msntaal te maken maar mer met 'niet nederlands als moedertaal hebben' gok ik zo... (ich / ick)
Kirr__ schreef:Pienb schreef:uhm.... volgens mij heeft dat niks met msntaal te maken maar mer met 'niet nederlands als moedertaal hebben' gok ik zo... (ich / ick)
als je naar de rest van zin kijkt, dan valt me toch helemaal nergens op dat ze nederlands niet als moedertaal zou hebben. Ik denk dat je dan wel andere fouten maakt dan ick, dit is toch 1 van de basisdingen, als je hele zinnen kan vormen dan kan je ik ook nog wel juist schrijven. Volgens mij gewoon foute gewoonte, maar ze haalt zowat heel bokt overhoop, overal topic van 1 of 2 jaar geleden omhoog halen ...