Backup schreef:Hey Thillie
Het komt wel weer goed
Wie weet wat er nog te regelen is
Greets Backup
Wij babbelen vanavond wel even.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
billykid schreef:Jeetje Thillie,het zit je ook niet mee !!dit heb je zaterdag niet geweten anders was het feestje aardig minder leuk geweest.
veel sterkte verder,kom je zondag wel te kijken? praten we dan even verder.
groetjes ,Jan en Tineke
joany_pony schreef:Jeetje wat vervelend zeg!
Het is voor een eigenaar altijd moeilijk om een goede bijrijder te vinden,maar het is voor een bijrijder ook altijd maar weer moeilijk om een leuke eigenaar te vinden. Zo kan en mag alles en zo zeggen ze ineens dat het niet meer mag.
Paintless schreef:kennelijk valt het wel mee, want er zijn je hier al 2 paarden aangeboden. waarvan 1tje echt dicht bij jou in de buurt zit, weet ik.
je komt er wel. lekker verder zoeken en genieten van de paarden die je wel aangeboden krijgt.
ikzelf zou zelf niet een bijrijder willen hebben. ik kan het niet hebben dat iemand anders het beter kan op mijn paard dan ik. dat geef ik eerlijk toe. daarom begin ik er niet eens aan. zo eerlijk is dat wel voor de bijrijders.
susan schreef:thillie even een advies
pas een beetje op met dit soort berichtjes ALS ik een bijrijder zou zoeken en ik zou dit lezen zou ik je niet snel uitnodigen hiervoor
ook al weet ik wie je bent en dat je leuk rijdt maar ik hou er gewoon niet van als dat soort dingen op internet zouden komen. een verhaal heeft altijd 2 kanten, hoe sneu ook voor jou in dit geval.
terecht dat je kwaad bent!!! roybrit schreef:je kan toch gewoon zeggen wat je denkt!, ik had niet eens een mail terug gestuurd!
ik had gewoon op die dag gegaan dat zij er zelf ook is (maar wel op jou dag) en dan gewoon dat paard gaan doen en dan kijken of ze het lef heeft om het recht in je gezicht te zeggen! eerst jou lekker gaan zitte maken, en vervolgens gewoon niks na komenterecht dat je kwaad bent!!!
Megs schreef:Hey Thillie,
Echt niet leuk voor je, ik hoop dat je snel een leuk nieuw paardje vind. Als je dichter in de buurt woonde, had je ook bij mij mogen komen. Mij kan het niet schelen of mijn bijrijdster beter rijd, dat vind ik alleen maar leuk. Het paard leert zo ook nieuwe dingen, lijkt mij. Succes verder