Endurance Zelhem 30 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 13:56

:o Dankje :D

Erg jammer dat het bij jullie bij de nakeuring mis liep! Ik kan me dat helemaal indenken. Een van mijn ponies is ook zo, als het even spanning is gaat die hartslag ook omhoog, met haar had ik bij de voorkeuring al een hartslag die op het randje zat.
Deze is echter minder snel van haar stuk te brengen, alleen soms een beetje drammerig, zeker met voordraven als het stalgenootje van haar wegdraafde. Maar we hebben alles gehaald met prima scores. We starten met hartslag 48, op de p/a 50 en finish 56. De nakeuring was zelfs 42! En dat in een snelheid van 9,2 per uur. Dat was boven verwachting, want over het algemeen rijden we net wat langzamer dan dat, maar de pony's hadden er zichtbaar zin in gister.
Wij hebben gister in ieder geval super genoten, het weer was goed (ben toch weer verbrand :+), de paarden waren super en hadden zichtbaar lol in de rit. En ook de sfeer was weer super, heb dat toch wel even gemist hoor, het was alweer een tijd geleden dat ik endurance was gestart.

En we hebben besloten om beide officieel te gaan starten nu alles zo goed is verlopen. Het is toch altijd even afwachten hoe een paard zich op zo'n wedstrijddag houdt.

Echt een geslaagde dag! :D

ieris

Re: Endurance Zelhem 30 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-09 14:03

Jammer Pasha dat het op de nakeuring mis ging, dat is wel baalen zeg als de rest wel is goed gegaan.
Ik vond zowizo de dierenartsen in opleiding best wel langzaam werken. en erg twijffel achtig doen over van alles.

Ik vond het verder een hele erge mooie leuke rit, het bos was echt gaaf met die heuveltjes!
Ik ben niet gebleven tot de prijsuitrijking dus weet niet hoeveelste ik was, maar heb hem wel goed uitgereden in ieder geval dat vind ik het belangrijkste!

Volcana was jij degene met die achel teke? Mooi paard was dat zeg!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 14:09

Nee de laatste keer dat ik gecheckt heb was de mijne nog een welsh/arabier :D Ik weet niet of er nog een palomino rondliep, heb er in ieder geval niet nog een gezien. Maar misschien was er nog wel palo en was dat dan die Akhal Teke?

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 15:01

Sok schreef:
Gefeliciteerd joh! :D
Jou en je paard herinner ik me trouwens nog wel!
Je haakte tijdens Ommen 2006 een stukje bij ons aan! :D

Jaaaaa, klopt! Ik dacht me al te herinneren dat jij dat was :D . Ik zie dat jouw paardje ook Tornado heet, grappig, de mijne heet namelijk ook zo ;) . Alles ok verder?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 16:40

kirstentje schreef:
Sok schreef:
Gefeliciteerd joh! :D
Jou en je paard herinner ik me trouwens nog wel!
Je haakte tijdens Ommen 2006 een stukje bij ons aan! :D

Jaaaaa, klopt! Ik dacht me al te herinneren dat jij dat was :D . Ik zie dat jouw paardje ook Tornado heet, grappig, de mijne heet namelijk ook zo ;) . Alles ok verder?

Hehe :D Toen reed ik met een vos arabier, Tovatsj, maar sinds kort start ik endurance met Tornado, wel toevallig hoor! :D Ja, hier alles prima! Na gisteren wel iig! Ben echt supertrots op t paard! 8-)

Gisteren heeeeeerlijk gereden, helemaal goedgekeurd met imo super waardes!
En allemaal A'tjes! De osteopaat heeft ons goed geholpen dus :D
Als ik de foto's heb zal ik even een uitgebreid verslagje typen!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:25

Mijn shetten hebben eerste klasse 2 achter de rug. Goedgekeurt en wel met mooie waardes. Snelheid 12,10 km/u. Eerste geworden maar dat is niet zo moeilijk zonder concurrenten in je rubriek. Schitterende wedstrijd, geweldige route.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:26

Gefeliciteerd :D
Klasse 2 met je Shetters, knap hoor! :D

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 08:59

Napie gefeliciteerd, ik vind het ook erg knap, bij ons deed er ook een shetlander mee aan klasse 1 die heeft het ook goed uitgereden ook knap hoor!

Vulcano dan heb ik jou niet gezien, maar een andere palomino, die was ook wel heel erg mooi, heb er foto,s van gemaakt, zal ze binnenkort wel op de p.c. zetten.

Swinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:24

zijn er nog foto´s gemaakt??

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:26

Door jos Borlet, maar die staat nog niet online. Vanochtend nog niet in ieder geval ;)