Dankje
Erg jammer dat het bij jullie bij de nakeuring mis liep! Ik kan me dat helemaal indenken. Een van mijn ponies is ook zo, als het even spanning is gaat die hartslag ook omhoog, met haar had ik bij de voorkeuring al een hartslag die op het randje zat.
Deze is echter minder snel van haar stuk te brengen, alleen soms een beetje drammerig, zeker met voordraven als het stalgenootje van haar wegdraafde. Maar we hebben alles gehaald met prima scores. We starten met hartslag 48, op de p/a 50 en finish 56. De nakeuring was zelfs 42! En dat in een snelheid van 9,2 per uur. Dat was boven verwachting, want over het algemeen rijden we net wat langzamer dan dat, maar de pony's hadden er zichtbaar zin in gister.
Wij hebben gister in ieder geval super genoten, het weer was goed (ben toch weer verbrand
), de paarden waren super en hadden zichtbaar lol in de rit. En ook de sfeer was weer super, heb dat toch wel even gemist hoor, het was alweer een tijd geleden dat ik endurance was gestart. En we hebben besloten om beide officieel te gaan starten nu alles zo goed is verlopen. Het is toch altijd even afwachten hoe een paard zich op zo'n wedstrijddag houdt.
Echt een geslaagde dag!
. Alles ok verder?