Kijk eens in Belgie bij de PRAB...
alles ong 1 uurtje rijden en het zijn leuke wedstrijden!
Alle rassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loes'sCorner schreef:Ja maar in mijn directe omgeveing heb ik niet echt veel westernruiters
Op de stal waar ik nu sta ben ikzelfs de enige........
Heb even op de WRR site gekeken maar die wedstrijden zijn voor mij wel echt heel dichtbij zeg
Weet iemand hoe het daar werkt, lidmaatschap en kosten?
Loes'sCorner schreef:Ja maar in mijn directe omgeveing heb ik niet echt veel westernruiters
Op de stal waar ik nu sta ben ikzelfs de enige........
Heb even op de WRR site gekeken maar die wedstrijden zijn voor mij wel echt heel dichtbij zeg
Weet iemand hoe het daar werkt, lidmaatschap en kosten?
Loes'sCorner schreef:Ja ik heb dus ook net een advertentie gezien van die in castenray, zal haar eens een seintje doen en kijken hoe of wat want zag dat ze ook wat met Pleasure deden en dat lijkt me wel leuk.
Bedankt voor je link en tips, waar sta jij in Well, seurenheide?
zorro2004 schreef:@Loes'scorner als je de A73 op kan in de buurt ben je op nog geen half uur in Well ( ik rijdt vanuit blitterswijck een half uur naar Roermond! en Well is van hieruit 5 minuten )
Mijn paard staat bij hiphopje op stal.
En inderdaad western begint wel erg hard te kriebelen maar ik wordt maandag geopereerd en dan mag ik heel lang niet rijden.
Dus vakantie voor Zorro en kriebels voor mij
(en mij aanwijzingen geven als ik het fout doe
)

Pienb schreef:die site lijkt mij persoonlijk helemaal niks. weer een engelsruiter die western gaat doen omdat het ' z lekker relaxed is' en denkt het dan te kunnen.
als ik nog nooit van iemand heb gehoord en deze nog nooit heeft geshowt heb ik er weinig vertrouwen in.

Lotje02 schreef:Een vriendin van mijn rijdt western in Venlo en die mensen hebben afgelopen weekend ook wedstrijd gehad hier in de buurt. Ik weet alleen niet hoe ze heten en of ze ook lesgeven aan mensen met een eigen paard. Maar ik kan het voor je navragen als je wil?
maar wist niet dat hij les gaf?
en ook nog didactisch verantwoord.