[WN] Wat zouden jullie doen ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Re: Wat zouden jullie doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:22

Ik moet zeggen dat we twee paarden op stal hadden met min of meer hetzelfde patroon, inrijden (op keurige 3.5 jarige leeftijd) gaat eerst super en dan na een tijdje lijkt de communicatie ineens offline ofzo. In beide gevallen zijn de ruiters er een paar maandjes mee gestopt (na een maandje wel licht grondwerken) en daarna weer opnieuw begonnen en ging het ineens 10x beter, beide zijn ontzettend blij dat ze een pauze hebben ingelast..

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 17:26

Wranglerbutt schreef:
Buiten zetten kan IMO sowieso nooit kwaad :D
Voor je eigen gemoedrust zou ik dan wel de 'werkperiode' beëindigen met een paar successen, zodat je daar na Peppers 'vakantie' op voort kan bouwen :P Desnoods successen in de grondwerkjes als rijden echt even niet wil :(:)

Ja idd
dus wel bepaalde dingen weer bevestigd hebben en dan pas vakantie :D
Moet wel zeggen na zaterdag ging het gisteren alweer een stuk beter *D *D
Vandaag en morgen is ze vrij !
Donderdag maar weer zien ................

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 17:27

troi schreef:
Ik moet zeggen dat we twee paarden op stal hadden met min of meer hetzelfde patroon, inrijden (op keurige 3.5 jarige leeftijd) gaat eerst super en dan na een tijdje lijkt de communicatie ineens offline ofzo. In beide gevallen zijn de ruiters er een paar maandjes mee gestopt (na een maandje wel licht grondwerken) en daarna weer opnieuw begonnen en ging het ineens 10x beter, beide zijn ontzettend blij dat ze een pauze hebben ingelast..

Thanks !!!!!
Dat zijn de reacties die ik wil hebben :D
Dat kan idd ook nog, een maand buiten en dan weer rustig beginnen met grondwerk

troi

Re: Wat zouden jullie doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:59

De ellende is dat je nooit garantie hebt wat je ook probeert, ieder paard is anders per slot van rekening, daarom probeer ik maar gewoon mijn intuïtie te volgen (wat dat ook moge zijn..), als jij vermoed dat een rustpauze goed zou zijn moet je dat gewoon doen. Je paard wordt er nooit slechter van hoogstens zul je een paar dingen opnieuw moeten bevestigen na een tijdje (maar als dat goed is aangeleerd zal dat eerder een kwestie zijn herinneringen oproepen dan echt helemaal van scratch te beginnen). Wat je ook gaat doen, veel succes en houd er plezier in (van beide kanten)!