Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:HumbleTalent schreef:Hoe verhoudt dit zich tot andere organisaties; dus bij de AQHA/APHA en de WRAN ?? Anders heb je daar wel een probleem als je daar wél AMA c.q. ≤ Level 3 wilt starten.Je kan ook mee doen met het Apprentice Program. Met dit programma kunnen non-pro ruiters voor 1 jaar een prokaart aanvragen, mits werkend als assistent-trainer, om te kijken of het pro-schap iets voor ze is. Wanneer het niet bevalt kan je na een jaar als nog terug naar de Non Pro, zonder de vervelende gevolgen. Maaarrr, dan moet je wel aangesloten zijn bij een NRHA Professional.
? ) dat ik gewoon laag moet beginnen en met mijn behaalde punten hogerop moet komen, of bepaal ik zelf waar ik begin? En als ik zou zelf zou moeten bepalen waar ik thuishoor, hoe doe je dat dan? 
. Verder mag je dus wel zelf kiezen of je wel of geen galop wilt (dus L5 of L4)?Je hebt bij WN geen 'winstpunten' of wel? (sorry hoor, klinkt écht allemaal heel stom die vragen, maar ik heb me er echt nooit in verdiept en als ik wat vroeg, gaven de dressuurmeiden in het HK topic antwoord
) Want wanneer bepaal je (of iemand anders) wanneer je hoger mag of kan?Sonja schreef:Edit2: HT volgens mij mag een instromende ruiter zelf kiezen tussen L5 en L4 en is voor L4 geen aanbeveling nodig.
. 
. Yv_ schreef:Kijk eens op http://www.wransite.nl Hier staan alle regels duidelijk vermeld. Ook wat betreft het starten in welk Level.Okee, helemaal duidelijk! Ik zat inderdaad te twijfelen of de L5 met of zonder galop was, maar dat is dus zonder. Verder mag je dus wel zelf kiezen of je wel of geen galop wilt (dus L5 of L4)?Je hebt bij WN geen 'winstpunten' of wel? (sorry hoor, klinkt écht allemaal heel stom die vragen, maar ik heb me er echt nooit in verdiept en als ik wat vroeg, gaven de dressuurmeiden in het HK topic antwoord
) Want wanneer bepaal je (of iemand anders) wanneer je hoger mag of kan?