[WN] Bokkers tijdens de DRHA Reining Challenge

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TiaraBungy

Re: Bokkers tijdens de DRHA Reining Challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:08

Mooie foto's! :)
En mooie Hicky! :D (Hickory Moonshine)

xxiloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:31

mooi hrr :D

TiaraBungy schreef:
En mooie Hicky! :D (Hickory Moonshine)

idd mooie hicky(L)

roni

Re: Bokkers tijdens de DRHA Reining Challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 10:23

mooie fotos hoor gera jammer niks van mij en playboy geeft ook niet want het zag er toch niet uit het kwartje was op had wel een leuke foto gezien bij trouloud dat ik met mijn handen in de lucht zat vanb hij doet het niet meer natuurlijk met een lachend gezicht het ligt niet aan het paard maar aan mij eerst een team worden en dan weer wedstrijden rijden dus voor mij voorlopig even rustig aan groetjes angelina

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 10:08

roni schreef:
mooie fotos hoor gera jammer niks van mij en playboy geeft ook niet want het zag er toch niet uit het kwartje was op had wel een leuke foto gezien bij trouloud dat ik met mijn handen in de lucht zat vanb hij doet het niet meer natuurlijk met een lachend gezicht het ligt niet aan het paard maar aan mij eerst een team worden en dan weer wedstrijden rijden dus voor mij voorlopig even rustig aan groetjes angelina

Sorry dat ik je dit keer niet van foto's heb kunnen voorzien, maar het was zaterdagavond zo laat geworden (was om drie uur thuis), dat ik het niet kon opbrengen de volgende ochtend weer om acht uur aan de bakrand te staan :o , ook omdat er dan ook nog een aardig reisje aan vooraf ging. Bovendien was ik toch 'extra' fotograaf en wist ik sowieso dat iedereen van foto's voorzien zou worden door de showfotograaf, vandaar dat ik wat dat betreft ook geen plichten had... 8-)

Juul_sintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:42

_sannee_ schreef:
Ja zeker mooie foto's!
en GO VEERLE!! (vriendin :D)

Eeeeh veerle op bokt! Echt super vette foto's!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:05

Spot schreef:
Blanket schreef:
Mooie foto's! BQ Fancifrecklefan is en blijft één van mijn favo's +:)+

Daar ben ik het helemaal mee eens :9 :9 :9

En ik ook :~ :~ !