Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2feline schreef:Sin, ik stond naast jullie geparkeerd. Die grijze camionette was van mij.
Ik ben vertrokken om 10u40 en was terug om 13u05 (heb de wandeling meegedaan, maar de volgende keer doen we gewoon de initiatie mee).
Het was super. Heb er echt van genoten. Wel eens goed misreden, maar 'k was bliijkbaar niet de enige.
Ben ontzettend trots om mijn 'knollie'. Hij liep zoals een trein. Hartslag bij vertrek 43 en bij terugkomst 38 of zo. Verder geen enkele opmerking. Heb gewoon op mijn eigen gevoel gereden, draven, af en toe wat stappen om te recupereren (paardje heeft nog nooit zo'n afstand gelopen) en eens een klein galopje. Knollie heeft geen enkele keer de indruk gegeven dat ie moe was.
Ik kom zeker naar Beernem 16 mei.
Kan niet wachten om opnieuw te starten.
- als ik ooit de lotto win
-
en toen ik weer keek was je der al uit...was dat effe schrikken.

iana schreef:@ sin nog pijn in de benen? enne...graag gedaan hoor...we hebben elkaar vooruit geholpen hé
spijtig...ik kan pas in juni terug deelnemen

. Bolieke schreef:Ik was daar ook! Wel als supporter van Vertigo (die hier ook wat gepost had) want mijn paardje kan zo'n snelheid nog niet aan. Zelf zij waren wat verkeerd gereden en zij kenden de weg.
Wij (de grooms dus) hebben nog een pijltje terug gehangen dat ergens in de struiken lag. Wat bezielt de mensen om die pijltjes weg te nemen? Dat snap ik echt niet.
De felrode camionnete met "huur mij" heb ik zeker gezien en enkele andere paardjes herken ik hier ook. Ik had niet gezien dat er hier een topic over liep anders had ik zeker eens komen kennismaken.
vertigo schreef:Super dat iedereen een leuke rit gehad heeft!
Connie en ik zijn om 10u20 vertrokken en iets voor 13u toegekomen, voor ons paardjes was dit snel genoeg en ze hebben zich prima gedragen onderweg! Wij hebben ervan genoten!
2feline en Sin : wij stonden ook in jullie buurt geparkeerd! 2feline : prachtig vrachtwagentje heb je! Toen je vertrok ben ik met mijn paardje (klein schimmeltje) beetje opzij gegaan, en heeft mijn man nog even gekeken of er plaats was om te draaien.
Sin, moet echt wel scrikken zijn als je ineens in de beek staat! Gelukkig was je er blijkbaar even snel uit als in zonder blessures bij ruiter en paard!
2feline schreef:Sin, misschien is een body-protector toch een goed idee, zeker als je paard af en toe van die fratsen heeft.
Toen ik naar huis reed, ben ik een groepje ruiters tegengekomen waar net iemand gevallen was. Was net het oeferterrein van LRV Moerbeke waar ook die cross-hindernissen staan. Paard was blijkbaar gestruikeld en over kop gegaan. Gevolg: ruiter heeft sleutelbeen gebroken.