samen rijden in Stekene

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:18

Als je kan, moet je zeker naar Beernem komen op 16 mei a.s. (zie mijn onderschrift). Het landschap is even plat als in Stekene maar meer bos en slechts één stuk verhard (is wel een stuk van 2,5km), rest is bos en uitzonderlijk opengesteld domein. De wegoversteken zijn beveiligd met stewards.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:21

Ik wou heel graag naar Beernem komen, helaas heb ik dat weekend al iets anders aan de hand. Anders had ik er zeker bij geweest!

-ik heb wel de affiche opgehangen bij ons op stal ;) -

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:27

Ik heb net de advertentie op zeelandnet nog even omhoog gegooid, Jantie.

Wat een leuk verslag, Sin.
Ik vind het wel jammer dat ik niet heb mee kunnen rijden, achteraf had dat misschien wel beter geweest. Mijn westernwedstrijd had maar een magere opkomst.

Jantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 11:53

bedankt voor de reclame allebei ;)

Sin

Re: samen rijden in Stekene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:24

hihi.. graag gedaan.. ik hoop zelf wat enthousiasme te verkrijgen bij mijn mede-stalgenoten, is leuker om samen te kunnen trainen eh :)

2feline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:33

Sin, ik stond naast jullie geparkeerd. Die grijze camionette was van mij.

Ik ben vertrokken om 10u40 en was terug om 13u05 (heb de wandeling meegedaan, maar de volgende keer doen we gewoon de initiatie mee).

Het was super. Heb er echt van genoten. Wel eens goed misreden, maar 'k was bliijkbaar niet de enige.

Ben ontzettend trots om mijn 'knollie'. Hij liep zoals een trein. Hartslag bij vertrek 43 en bij terugkomst 38 of zo. Verder geen enkele opmerking. Heb gewoon op mijn eigen gevoel gereden, draven, af en toe wat stappen om te recupereren (paardje heeft nog nooit zo'n afstand gelopen) en eens een klein galopje. Knollie heeft geen enkele keer de indruk gegeven dat ie moe was.

Ik kom zeker naar Beernem 16 mei.
Kan niet wachten om opnieuw te starten.

2feline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:43

Als er iemand foto's heeft, ben benieuwd...

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 12:59

2feline schreef:
Als er iemand foto's heeft, ben benieuwd...

Mijn vriend heeft foto's gemaakt.. anders pm je me maar je startnummer door en dan kijken we wel of je er tussen zit!

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:04

2feline schreef:
Sin, ik stond naast jullie geparkeerd. Die grijze camionette was van mij.

Ik ben vertrokken om 10u40 en was terug om 13u05 (heb de wandeling meegedaan, maar de volgende keer doen we gewoon de initiatie mee).

Het was super. Heb er echt van genoten. Wel eens goed misreden, maar 'k was bliijkbaar niet de enige.

Ben ontzettend trots om mijn 'knollie'. Hij liep zoals een trein. Hartslag bij vertrek 43 en bij terugkomst 38 of zo. Verder geen enkele opmerking. Heb gewoon op mijn eigen gevoel gereden, draven, af en toe wat stappen om te recupereren (paardje heeft nog nooit zo'n afstand gelopen) en eens een klein galopje. Knollie heeft geen enkele keer de indruk gegeven dat ie moe was.

Ik kom zeker naar Beernem 16 mei.
Kan niet wachten om opnieuw te starten.

Ah, dat was een hele mooie camionette! 't zag er een degelijke, maar ook handige uit!
Zoiets zou ik ook ooit wel willen.. :) - als ik ooit de lotto win :D-

Jouw paardje ging er ook wel heel vlotjes op he, ik heb nog even staan kijken toen je hem aan 't laden was.
Bij die van mij was het wel wat anders :/

Ik ben ook trots op mijn 'grijsje', hij liep super en had ook nog nooit zo ver gereden.
Blijkbaar hebben er een aantal mensen het endurance-virus te pakken! :)

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 13:15

hey allemaal, ik kom er net bij...leuk verslag Sin.hahaha die sprong in de beek....wat heb je geluk gehad toen.
Ik keek net om als je der pal in stond :D en toen ik weer keek was je der al uit...was dat effe schrikken.
Zingaro heeft dat fantastisch gedaan..ik vond het super!!

@ jantie das wel tof dat jullie ook op't forum zitten!
jullie waren al te ver om terug te roepen...gelukkig waren die mensen er om ons terug te sturen waar het fout ging !
jullie hebben flink gereden want wij waren nog maar net binnen als jullie eraan kwamen.
Hier is Zingaro in zen weitje
Afbeelding
hier is Lynx
Afbeelding
voor de rst van de foto's zal ik op jou moeten tellen vrees ik :o

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 13:19

@2feline spijtig dat we niet wisten dat jij het was!
ik ben ook reuzebenieuwd naar de foto's!!
@ sin nog pijn in de benen? enne...graag gedaan hoor...we hebben elkaar vooruit geholpen hé

spijtig...ik kan pas in juni terug deelnemen

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 13:27

iana schreef:
@ sin nog pijn in de benen? enne...graag gedaan hoor...we hebben elkaar vooruit geholpen hé

spijtig...ik kan pas in juni terug deelnemen

beetje stijf, maar 't valt goed mee.. had erger verwacht :)

En ik vraag mijn vriend wel wat om op te schieten met de foto's.. hij heeft het alleen nogal druk met andere foto's voor de academie. ;)

vertigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:11

Super dat iedereen een leuke rit gehad heeft!
Connie en ik zijn om 10u20 vertrokken en iets voor 13u toegekomen, voor ons paardjes was dit snel genoeg en ze hebben zich prima gedragen onderweg! Wij hebben ervan genoten!

2feline en Sin : wij stonden ook in jullie buurt geparkeerd! 2feline : prachtig vrachtwagentje heb je! Toen je vertrok ben ik met mijn paardje (klein schimmeltje) beetje opzij gegaan, en heeft mijn man nog even gekeken of er plaats was om te draaien.
Sin, moet echt wel scrikken zijn als je ineens in de beek staat! Gelukkig was je er blijkbaar even snel uit als in zonder blessures bij ruiter en paard!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:13

Ik was daar ook! Wel als supporter van Vertigo (die hier ook wat gepost had) want mijn paardje kan zo'n snelheid nog niet aan. Zelf zij waren wat verkeerd gereden en zij kenden de weg.
Wij (de grooms dus) hebben nog een pijltje terug gehangen dat ergens in de struiken lag. Wat bezielt de mensen om die pijltjes weg te nemen? Dat snap ik echt niet.
De felrode camionnete met "huur mij" heb ik zeker gezien en enkele andere paardjes herken ik hier ook. Ik had niet gezien dat er hier een topic over liep anders had ik zeker eens komen kennismaken ;) .

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:27

ja de camionette was ook de moeite :D we hadden bekijks .. lol.. nochtans zijn wij bescheiden mensen :)
Vond het jammer dat ik hem terug moest brengen, 's wel handig zo!

2feline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:28

Ben inderdaad super 'content' van mijn camionetje. Heb ze nog maar 3 weken, maar heb er al veel plezier van gehad. Kan nu eindelijk gaan en staan waar ik wil.
Voor iedereen die op zoek is naar zo'n ding: Veel geduld hebben. Was ook al maanden op zoek naar een goede, 2de hands en via via eindelijk iets deftigs gevonden.

@vertigo: was jij dat met dat Spaans type van paardje? Niet zo groot? Jijzelf blond haar? Een broek met rode streep aan de zijkant?
Vriendelijk van je man om even te helpen met achteruit rijden. Is toch altijd een beetje tricky.

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 14:31

Bolieke schreef:
Ik was daar ook! Wel als supporter van Vertigo (die hier ook wat gepost had) want mijn paardje kan zo'n snelheid nog niet aan. Zelf zij waren wat verkeerd gereden en zij kenden de weg.
Wij (de grooms dus) hebben nog een pijltje terug gehangen dat ergens in de struiken lag. Wat bezielt de mensen om die pijltjes weg te nemen? Dat snap ik echt niet.
De felrode camionnete met "huur mij" heb ik zeker gezien en enkele andere paardjes herken ik hier ook. Ik had niet gezien dat er hier een topic over liep anders had ik zeker eens komen kennismaken ;) .

hey ...jajaja nu weet ik wie je bent...ik ken je van op een ander forum, we komen mekaar hier weer tegen
spijtig, volgende keer beter.
Het kan alleen maar leuker worden volgende keer!!! *\o/*

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:37

@ Iana: nu maak je me curieus. Welk forum is dat? Sta je daar ook bekend onder Iana?

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 14:50

Bolieke schreef:
@ Iana: nu maak je me curieus. Welk forum is dat? Sta je daar ook bekend onder Iana?

quarterwesternforum...gewoon als ingrid :D
de laatste tijd kom ik er niet zo vaak meer op...sinds mijn endurancevirus ;)

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 14:53

vertigo schreef:
Super dat iedereen een leuke rit gehad heeft!
Connie en ik zijn om 10u20 vertrokken en iets voor 13u toegekomen, voor ons paardjes was dit snel genoeg en ze hebben zich prima gedragen onderweg! Wij hebben ervan genoten!

2feline en Sin : wij stonden ook in jullie buurt geparkeerd! 2feline : prachtig vrachtwagentje heb je! Toen je vertrok ben ik met mijn paardje (klein schimmeltje) beetje opzij gegaan, en heeft mijn man nog even gekeken of er plaats was om te draaien.
Sin, moet echt wel scrikken zijn als je ineens in de beek staat! Gelukkig was je er blijkbaar even snel uit als in zonder blessures bij ruiter en paard!

Dju, nu weet ik nog niet hoe jullie eruit zien .. volgende keer toch eens afspreken!

Ja, 't was wel een beetje schrikken.. heb er op die moment gewoon niet teveel bij stilgestaan en doorgereden.
Volgende keer doe ik toch mijn body-protector terug aan, Zingaro heeft wel vaker van die fratsen. }:0

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 14:56

Blijkbaar stonden we allemaal dicht bij elkaar }:0 toch een rood lintje dragen volgende keer :D

2feline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:00

Sin, misschien is een body-protector toch een goed idee, zeker als je paard af en toe van die fratsen heeft.
Toen ik naar huis reed, ben ik een groepje ruiters tegengekomen waar net iemand gevallen was. Was net het oeferterrein van LRV Moerbeke waar ook die cross-hindernissen staan. Paard was blijkbaar gestruikeld en over kop gegaan. Gevolg: ruiter heeft sleutelbeen gebroken.

2feline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:02

Ik doe volgende keer zeker een rood lintje aan. Desnoods in mijn eigen paardenstaart.
Iedereen die dat ziet, mag me dan lekker aanspreken. Niet dat andere mensen me niet mogen aanspreken...

Wel vriendelijke mensen tegengekomen gisteren.

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:13

@ Iana: nu weet ik wie je bent ;) .

Volgend jaar start ik ook mee in Stekene. Da's lekker dicht bij voor mij en zo voor de eerste keer is een thuismatch toch leuk om te doen. Dus tegen dan ga ik hier het endurancestuk van het forum toch eens extra checken :D .

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:16

2feline schreef:
Sin, misschien is een body-protector toch een goed idee, zeker als je paard af en toe van die fratsen heeft.
Toen ik naar huis reed, ben ik een groepje ruiters tegengekomen waar net iemand gevallen was. Was net het oeferterrein van LRV Moerbeke waar ook die cross-hindernissen staan. Paard was blijkbaar gestruikeld en over kop gegaan. Gevolg: ruiter heeft sleutelbeen gebroken.

Ja ik was gisteren wat overmoedig, maar volgende keer doe ik hem aan..