Geel-Bel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 11:31

Sin schreef:
Komen kijken.. JAJA :D
't zou wel tof zijn als je toch kon komen kijken (als je fit genoeg bent) kan je ineens die Parelli DVD's al meenemen en kennismaken met mijn vriend (die komt groomen) en mijn Pferdjen :)

Kijken is altijd leuk.........nu nog lekkere mannen die paardrijden :+ Die ken ik niet :+

willeke_x

Re: Geel-Bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:19

hihihi meiden toch! :)
wanneer is stekene juist?

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:33

willeke_nijs schreef:
hihihi meiden toch! :)
wanneer is stekene juist?

zondag 3 mei...kom je ook?

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:02

casandra is dan pas verhuisd... 'k wil haar een beetje in de gaten houden die eerste dagen... 1 mei verhuist ze. Ik weet het dus nog niet... Hangt er vanaf of ze de 1ste en de 2de zich goed voelt of niet...

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 21:30

willeke_nijs schreef:
casandra is dan pas verhuisd... 'k wil haar een beetje in de gaten houden die eerste dagen... 1 mei verhuist ze. Ik weet het dus nog niet... Hangt er vanaf of ze de 1ste en de 2de zich goed voelt of niet...

Vanaf circuit Zolder kan je met mij meerijden. Ik ben daar en heb al tegen Koen gezegd dat ik misschien naar Stekene rijdt. Je kan dan 's morgens even gaan kijken bij Casandra en in de middag. Ik neem Natasha mee, dus ga toch geen 3 uur rondhangen in Stekene.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 21:50

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 07:42

hmmm dat is nog eens een voorstel linda :)
Awel dan denk 'k da'k het doe. Zeg, is daar parkeerplaats aan het circuit? Want zover ik al heb kunnen zien (kom daar elke dag langsdoor als 'k naar m'n werk ga) moet je daar in die berm parkeren... Anders zet 'k m'n auto aan m'n werk en zou je me daar kunnen oppikken? Weet je, ik zie je waarschijnlijk toch nog op msn of anders mailen we gewoon even ;)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 08:05

willeke_nijs schreef:
hmmm dat is nog eens een voorstel linda :)
Awel dan denk 'k da'k het doe. Zeg, is daar parkeerplaats aan het circuit? Want zover ik al heb kunnen zien (kom daar elke dag langsdoor als 'k naar m'n werk ga) moet je daar in die berm parkeren... Anders zet 'k m'n auto aan m'n werk en zou je me daar kunnen oppikken? Weet je, ik zie je waarschijnlijk toch nog op msn of anders mailen we gewoon even ;)

Je kan gewoon richting de OTO-bar rijden (op het circuit zelf) en daar parkeren.