Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor zoiets moet ik gewoon vrijstelling kunnen krijgen anders wordt het hem niet...
eilleen333 schreef:Heb niet alles gelezen, maar stalgenoten van mij doen regelmatig mee met recreanten concoursen. Dan hoef je nergens lid van te zijn.

crossmonster schreef:Ik dacht dat je evt ook dressuur wilde rijden?
Ik ken meerdere gehandicapte ruiters die met een aantekening op de coupon rijden, een jongen die met een hand rijd en een meid met een kunstbeen.
Beiden krijgen daar vrijstelling voor via de knhs.
Heb in het verleden meer van dergelijke ruiters gezien, een met een dwarsleasie die niet kon lichtrijden.
Via de knhs zijn er vele vrijstellingen mogelijk.
Alleen wellicht niet voor wb bitloos en boomloos.

eilleen333 schreef:Heb niet alles gelezen, maar stalgenoten van mij doen regelmatig mee met recreanten concoursen. Dan hoef je nergens lid van te zijn.

Evelyne79 schreef:eilleen333 schreef:Heb niet alles gelezen, maar stalgenoten van mij doen regelmatig mee met recreanten concoursen. Dan hoef je nergens lid van te zijn.
Dat wilde ik ook net voorstellen.
Wij organiseren in Velden ( Bij Venlo) zaterdag 12 september voor de 6de keer de koudbloedwedstrijd, dit is een wedstrijd met dressuur en springen recreatief en de dressuur KNHS. en tussendoor een leuke demo om de veelzijdigheid van een koudbloed te laten zien.
Ik zou even met de overige organisatie moeten overleggen of ze het goed vinden dat er met de recreatiedressuur ook bitloos gereden wordt maar van mij mag je.
Laat maar even weten of je interesse hebt
een memo vast te maken met wat je wel en niet kan. En dat je je stem nodig hebt voor commando's.
ikenindi schreef:eilleen333 schreef:Heb niet alles gelezen, maar stalgenoten van mij doen regelmatig mee met recreanten concoursen. Dan hoef je nergens lid van te zijn.
dat is ook een goed idee dan mocht ik wel ook eendressuurwedstrijdje mee willen maken, maar dan zit ik dus nog steeds met dat domme gedoe dat een bit verplicht is
maar mag ook gewoon met westernzadel, bitloze optoming etc.
)

) 
) heb daar toch een zwak voor
ikenindi schreef:oke, maar dan denk ik dat de koudbloeden mijn voorkeur heeft. (mss hebben ze daar ook wel bbq) heb daar toch een zwak voor