[END] Starten in juli, te warm?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 23:42

soest was vorig jaar onze eerste wedstrijd. Ondanks de warmte zijn we gewoon gestart en hebben de wedstrijd netjes uitgereden. Hartslag van paard was prima, we waren alleen iets te langzaam. We hebben ook veel gekoeld en paard veel laten drinken. Gaf voor ons weinig problemen. ik denk dat als het koud is en het regent dat dat misschien grotere problemen zal geven. We zullen het zien.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 10:49

Ik heb vorig jaar in Soest ook gereden... Mijn pony kan gelukkig aardig goed tegen de warmte, we waren alleen iets te langzaam. Maar liever zo een rit uitrijden en een blije fitte pony hebben dan hem overvragen.

fannetje

Re: [END] Starten in juli, te warm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:43

Ik ben ook van plan te gaan starten in Soest. Ik maak me om de temperatuur niet druk, ben voor de warmte niet zo bang, dan doet die van mij het prima, hij heeft sneller last van de kou, en ik ook. Vandaar dat wij pas in de zomer gaan starten. We moeten nu nog beginne met trainen ( nou ja met name ik dan, paard is redelijk op conditie :) ).

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:09

Soest was vorig jaar ondanks de warmte verder een hele leuke wedstrijd. Mooie route, veel bospaden, weinig verharde wegen, mooie omgeving. Duidelijke route, ook de groomroute was duidelijk. Het was onze eerste wedstrijd, dus waren wij blij dat alles duidelijk vermeld stond. leuke dag gehad en lekker zonnetje erbij.