[WN] Laukje en ik op les.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Laukje en ik op les.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:14

Rijden moet je altijd voor jezelf en de oefening doen meis. Je ziet vanzelf wat de jury er van vindt.
Laat je nooit intimideren door het idee aan "tegen wie je moet rijden".

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 12:16

Daar heb je wel gelijk in, ik ga zowiezo al nooit om te winnen maar ik krijg altijd wel zoon ff slikken gevoel als ik zie dat er toch wel erg goede tegen mij moeten :+ Ag dat gevoel moet ik nog van mij afleren zetten want genieten op wedstrijd doe ik toch wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:18

Die 'erg goede' zitten in dezelfde klasse Lotte, en je komt regelmatig met lintjes thuis.
*hint*
*hint*

;)

Dionnevdkaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 12:23

kom op lotte, je kan het.
Ik weet het 100% zeker

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 12:25

haha ja dat is wel zo :+ gelukkig kan je promoveren als je te goed wordt dan blijft het eerlijk :D Ik wil zaterdag ook met jou knappert kennis maken hoor sonja :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 12:25

Jeetje ik wordt straks wel over mijn toch al niet zo grote pony heen getild :P

Ropers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:17

Thanx Sonja, Ik vind het wel heel jammer dat ik niet kan komen kijken nu??hahaha
Maar foto's zijn ook goed!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 13:19

We maken wel een mooi fototopic van onze huifkarponnies Christel :D Ik weet alleen niet of wij er nog zijn tegen de tijd dat Jo en Oortje moeten. Ik wil mijn jonge beest niet té lang laten wachten. Beetje geduld leren is goed voor d'r, maar het moet wel leuk blijven.
Maar misschien rij ik anders 's middags nog wel met de gewone auto terug, ik wil Alice en Jolene ook graag weer eens zien.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:30

Komt vast goed hoor Lotte! En soms kan het voor 'hele goeie' ook een keer heel slecht uitpakken (en voor 'hele slechte' dus ook heel goed)! Ben er allang achter dat mensen én paarden die er op en top uitzien het in de ring helaas niet altijd goed doen... Dus je weet maar nooit! Het gaat om de lol en de oefening... Succes iig.
Wij blijven waarschijnlijk wel wachten op Johanna (en anders zetten we peerd op stal en rijden we heel hard terug) en mijn vader heeft een camera en anders ga ik maar eens uitvogelen hoe je zo'n ding moet hanteren... Dus foto's komen er heus wel! ;)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 16:15

Ook ik wil Johanna eigenlijk wel graag zien ik ben alleen bang dat vader lief niet van plan is te wachten :( En terug rijden is weer te ver weg voor ons

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:37

Hohohohoho dames, Oortje begint helemaal te blozen met zo veel belangstelling hoor!!! Ben ik blij dat ik een nieuwe blouse gekocht heb met al die fotografen!!

Oortje en ik gaan vroeg op pad om de bak te verkennen en jullie allemaal aan te moedigen!!

Lotte, heb je nog met dat andere bitje gereden????

gr. johanna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:12

Oeiiii hou je 'm wel bij Yette uit de buurt Jo? Ik ben bang dat die wel eens een beschuitje met dat lekkere ding zou willen eten... :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 18:40

johanna29 schreef:
Hohohohoho dames, Oortje begint helemaal te blozen met zo veel belangstelling hoor!!! Ben ik blij dat ik een nieuwe blouse gekocht heb met al die fotografen!!

Oortje en ik gaan vroeg op pad om de bak te verkennen en jullie allemaal aan te moedigen!!

Lotte, heb je nog met dat andere bitje gereden????

gr. johanna
Ja ik heb maandag met dat bitje gereden dinsdag op snaffel vandaag heeft ze even vrij en dan rijd ik morgen weer op dat bitje en vrijdag weer op die van jou en zaterdag dus ook :)
Ze reageert er wel een stuk vlotter op alleen ik ben mezelf er constand op aan het attenderen mijn hand weer neer te leggen. Dat vind ik nog wel lastig hoor, heb steeds de neiging toch die hand weer op te tillen, gelukkig weet mijn stalgenootje dat en die geeft me dan weer even aan vrijdagavond dat ik daar aan moet denken :)