Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pienb schreef:nee hoor. wij hebben er laatst een paar laten wegen en een paar met een 'meetlint' gewogen.
volwassen quarter haalt de 600 over het algemeen niet hoor.... paintless, denk dat je wel goed zit met die 400 kilo voor die van jou, misschien zelfs wat hoog nog

Paintless schreef:Pienb schreef:nee hoor. wij hebben er laatst een paar laten wegen en een paar met een 'meetlint' gewogen.
volwassen quarter haalt de 600 over het algemeen niet hoor.... paintless, denk dat je wel goed zit met die 400 kilo voor die van jou, misschien zelfs wat hoog nog
voortaan eerst even terug lezen.. muts..
oke, dus jij denkt dat ik niet heb onder gedoseerd? over doseren is minder erg dan onderdoseren zegt iedereen mij altijd.
ik kan niet met haar naar een weegbrug, dat is jammer. dus zoek ik zo'n lint.
ik weet wel dat ze de 600 niet haalt, maar is ze meer of minder dan 400 dat is even de vraag. ze is ong. 143 cm hoog.
Paintless schreef:waar heb je die vandaan dan? ik heb bij de paardendrogist gezocht, maar kan niet vinden.
ik ben bang dat ik laatste keer toch iets onder gedoseerd heb.. juni maar wat meer geven.
Paintless schreef:waar heb je die vandaan dan? ik heb bij de paardendrogist gezocht, maar kan niet vinden.
ik ben bang dat ik laatste keer toch iets onder gedoseerd heb.. juni maar wat meer geven.