Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tam78 schreef:hoi ik las dat iemand anders ook ervaring heeft met NLP, dit vond ik echt de manier om van angst af te komen...
Het werkt echt en scheelt een hele hoop centjes vergeleken met de reguliere psygologen en het duurde bij mij ongeveer 2 week en merkte aanzienlijk verbetering. ECHT Top dat NLP
ik zoek nog iemand die dat kan toevoegen tijdens paardrijden, ik heb jaren gereden maar wegens neurlogische problemen moet ik alles opnieuw leren zelfs lopen. Er werd gezegd dat ik de rest van mn leven zwaar gehandicapt thuis zou komen te zitten maar dankzij doorzettingvermogen en hulp van NLP kan ik weer zelf stukjes lopen, ik ben nu opzoek naar een lieve pony....maar mag vanwege mijn handicap niet te groot zijn, de ene dag stap ik rustig op een Tinker van 1m60 maar omdat ik ook op de mindere momenten wil rijden ben ik gebonden aan een kleinere pony...nu weet ik dat Tinkertjes uitermate geschikt zijn voor volwassenen maar de kleine Tinkertjes of vergelijkbare pony's ( geschikt voor volwassenen ) zijn schaars. weten jullie welke mogelijkheden er nog meer zijn in pony's voor volwassenen?