Miekje1979 schreef:@biancavos en Hilli: thanks!
Ik zal eens even voor je nadenken waar een goede plek is om te gaan zitten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woeliej schreef:wennie schreef:Ik hoop dat deze wedstrijd nog niet vol zit, heb vandaag mijn inschrijfformulier op de bus gedaan.
Ik start klasse 1 met de puppy en we gaan dus lekker rustig aan doen
nou heb ik jou al meerere malen iets zien plaatsen over een puppypony. Wat is dat toch? Nog nooit van gehoort..
wennie schreef:woeliej schreef:
nou heb ik jou al meerere malen iets zien plaatsen over een puppypony. Wat is dat toch? Nog nooit van gehoort..
Haha dat is mijn jonge arabje. Ze is wat klein gebleven (ze zit denk ik net onder de 1,50 meter) en dus en een onderdeurtje. En ze is natuurlijk 5 jaar een heel verschil met Joker (18 jaar). Dus het is vaak puppypaard of puk
Match schreef:Miekje1979 schreef:@biancavos en Hilli: thanks!
Ik zal eens even voor je nadenken waar een goede plek is om te gaan zitten!
Mooie omgeving, wij hebben echt genoten! Wij hebben erg zin in onze eerste endurance wedstrijd! 

!!!!! Miss_Petit schreef:Ik en mijn stalgenoot/ vriendin hebben gisteren een oefenrondje geredenMooie omgeving, wij hebben echt genoten! Wij hebben erg zin in onze eerste endurance wedstrijd!
Volgens mij hebben wij jouw voorbij zien komen mazzel? Jij had een iets kleiner paard, blauw hoofdstel. Degene waar je mee reed had een wat groter paard?

! Miss_Petit schreef:Ik en mijn stalgenoot/ vriendin hebben gisteren een oefenrondje geredenMooie omgeving, wij hebben echt genoten! Wij hebben erg zin in onze eerste endurance wedstrijd!
Volgens mij hebben wij jouw voorbij zien komen mazzel? Jij had een iets kleiner paard, blauw hoofdstel. Degene waar je mee reed had een wat groter paard?
Een Vos en een bruine.