spicegirl schreef:. willen ze weer die peanutollers terug
Wat is dat??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:ik denk dat je nog vies zal kijken hoe die paarden zullen reageren op echte "hindernissen"
ik vermoed dat ze dat totaal niet meer gewend zijn en nog wel eens behoorlijk kunnen frieken
net als dressuurpaarden die super in de ring lopen maar nooit een buitenritje maken omdat de ruiter dat niet eens durft
) maar een goed getraind paard die vreselijk zijn best doet. En een amazone die hier en daar een steekje laat vallen.

Ik moet altijd stiekum wel lachen als mijn pony terwijl ze keurig haar best doet tóch meekrijgt wat er aan de kant gebeurt.

Backup schreef:Er worden wel punten gegeven voor de uitvoering bij het nemen van een hindernis. Als je een hindernis raakt, scoor je wellicht -1 maar is de uitvoering ook niet mooi, slordig, etc, dan kun je er nog een -1/2 bij krijgen.En over dat voorover buigen, daar worden geen punten aftrek voor gegeven.
Pienb schreef:het zal voor niemand een verrassing zijn: ik vind t geweldig!
trail was 10 jaar geleden toch wel anders.... dit is echt super.
je paard moet super-super broke zijn om dit te kunnen doen. lange teugel, korte bochtjes in alle gangen, overgangen waar je maar 1 stap de tijd voor hebt.... ik vind het erg knap en zou het geweldig vinden dit ooit zo te kunnen rijden! dit is topsport! dat kun je niet ontkennen.... niemand van ons hier doet ze dit na....
ben benieuwd wanneer we hier ooit dit niveau gaan bereiken