[WN] Clinic Rieky Young op zondag 16 maart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:44

Hoi, leuk om te lezen. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom kreeg je een ander hoofdstel?

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:49

Ja goed hè! ik was ook erg trots op 'm - Overigens was het helemaal niet druk (veel te mooi weer zeker) en ik was er blij mee; zo'n 1e keer zoiets doen is al heel wat, dus ik vond het niet erg dat er weinig publiek was. Bovendien heb ik niks of niemand gezien behalve m'n paard en Rieky......

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:57

We kregen oefeningen in het 'neckreinen' daar vond Rieky kennelijk mijn trensbitje niet geschikt voor. Toen ze hoorde dat 'ie bijna zes is vond ze dat hij (en ik) maar beter alvast hieraan kunnen gaan wennen. Bovendien vond ze dat Loky al best het een en ander kan, en het makkelijk oppakt. Ik vond het een enorme verbetering en heb direkt vandaag zo'n (Billy Allan) bit aangeschaft, kan ik heel voorzichtig verder oefenen Knipoog

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:54

Loky schreef:
We kregen oefeningen in het 'neckreinen' daar vond Rieky kennelijk mijn trensbitje niet geschikt voor. Toen ze hoorde dat 'ie bijna zes is vond ze dat hij (en ik) maar beter alvast hieraan kunnen gaan wennen. Bovendien vond ze dat Loky al best het een en ander kan, en het makkelijk oppakt. Ik vond het een enorme verbetering en heb direkt vandaag zo'n (Billy Allan) bit aangeschaft, kan ik heel voorzichtig verder oefenen Knipoog

Volgens mij ben je apetrots!!! Zou ik wel zijn hoor Kwijl .

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:32

Ik vond het echt heel leuk om te kijken. Hoop dat ik over een tijdje ook een keer mee kan rijden aan een clinic van Rieky. Ik vond wel dat ze het heel erg duidelijk uitlegde

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:28

Leuk hoor, ook leuk als dan iemand zegt dat je best al ver bent Lachen

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:54

Citaat:
ook leuk als dan iemand zegt dat je best al ver bent

Nou ehhhh, ik ben idd wel trots, maar vooral op Loky. Hij kan nl. meer dan ik Cool dus nu moet ik wel zorgen dat deze positieve impuls echt een stap vooruit wordt. Hij lijkt er aan toe te zijn, nou ik nog Haha!

mahe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:50

Na een bijzonder geslaagde clinic van rieky meegemaakt te hebben waar mahe (marc & hennie) de aanzet en invulling aan gegeven hebben, meent mahe dat dit op de lokatie Leusden niet meer moet plaats vinden.

het bedankje van Manege nieuw Hagenauwe aan ons was dat het goed was maar dat ze dit nu zelf wel kunnen en uit een of ander spiruteel vaag gevoel de toekomst niet verder zien zitten met ons.

Zij kunnen dit, menen zij nu wel zelf (Ha financieel natuurlijk wel ok)
Ik meen uit pb-s dat westener hetzelfde is overkomen, hadden we maar geluisterd.
Hetgeen betekent dat wij ondanks ons enthousiasme dergelijke lieden niet meer kunnen vertrouwen.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:57

he een bekend geluid!!!!!!!!!
ik ben blij dat de clinic goed is verlopen en iedereen heeft het naar zijn zin gehad les ik hier, en ja ik heb zo'n zelfde gevoel aan het verblijf daar over gehouden,enmijn lessen weer eens geleerd.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:04

tralalalala Party!!
en dat wij hier toch allemaal maar zomaar van mogen meegenieten Haha!

mahe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:13

Na een bijzonder geslaagde clinic van rieky meegemaakt te hebben waar mahe (marc & hennie) de aanzet en invulling aan gegeven hebben, meent mahe dat dit op de lokatie Leusden niet meer moet plaats vinden.

het bedankje van Manege nieuw Hagenauwe aan ons was dat het goed was maar dat ze dit nu zelf wel kunnen en uit een of ander spiruteel vaag gevoel de toekomst niet verder zien zitten met ons.

Zij kunnen dit, menen zij nu wel zelf (Ha financieel natuurlijk wel ok)
Ik meen uit pb-s te mogen lezen, dat westener hetzelfde is overkomen, hadden we maar geluisterd.
Hetgeen betekent dat wij ondanks ons enthousiasme dergelijke lieden niet meer kunnen vertrouwen.

Wij wensen een ieder al het goede die met dit soort lieden nog zaken doet.

verder hopen wij dat mhn iemand vinden kan die zonder een vaag spiritueel gevoel weet hoe een paard te behandelen.

Dit bericht is zeker niet bedoeld als een natrap aan mhn( die hebben wij al van hun gehad) maar als waarschuwing aan een ieder die hier bij gesleurd wordt

Mahe gaat zeker door met het opzetten van dergelijke evenementen, zeker gezien de enthousiaste reakties van gisteren.

De lokatie is ook al bekend bij het meer en deel van de door ons uitgenogigde bezoekers

mahe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:15

nu ja Jos het is niet zo dat eea uit sensatie geshreven wordt maar ter lering van zelfs door ons goed vertrouwen

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:33

Ik wil niet vervelend zijn, maar ik vind dat bovenstaande berichtjes niet horen in het verslag van de clinic.
Ik vind het heel vervelend voor jullie dat het jullie nu hetzelfde vergaat als Westernworld, maar vecht dat onderling (in de privesfeer of telefonisch) met mnh uit!

Sorry SM!!

Fijn om te horen dat het verder een geslaagde clinic was. Rieky weet waarover ze praat, dus het is ongetwijfeld erg leerzaam geweest. Jammer dat ik er niet bij kon zijn!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:11

Oeps, en toen dacht ik toch dat er , om het maar even om te draaien, paard én man genoemd mocht worden, oeioeieoeiiiiiiiiiiiiii Haha! Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 07:45

Tja, nu voorkom je misschien wel een hoop giswerk. Bovendien vind ik het netjes verwoord allemaal.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:26

En voor de mensen die het nog niet weten, wat wordt de nieuwe lokatie???

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:28

Ik ben blij dat de clinic bevallen is en vind het idd ook niet netjes van Mahe wat hij geschreven heeft. Maar het staat er nu al zo'n tijd op dat weghalen weinig zin meer heeft. Ook heeft geen van de Moderators een protest over dit stukje ontvangen Verward

Ik beschouw het deze keer dus maar als een testcase van waar 'man&paard noemen' toe kan lijden (bewuste spelfout Cool ) en hoop dat we weer verder kunnen over het onderwerp. Schijnheilig

western

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:44

ontopic:
we zijn ook wezen kijken naar de demo, en hebben een paar voor, en een paar na de demo gezien.
het was heel gezellig en was goed verzorgd allemaal.
dus we hebben een leuk uitstapje gehad.

Storm_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:16

Inderdaad, erg leuk om Rieky te zien lesgeven! En natuurlijk de deelnemers te zien rijden. Hoe verschillend paard (en ruiter) op de oefeningen reageerden, was echt interessant om te zien.
Helaas, moet ik even terugkomen op eerdere berichten...Wij zijn (jammer genoeg) eerder weg gegaan bij de clinic omdat een of andere nogal beschonken (en explosieve) vent, een jongen (van volgens mij nog geen 20) aanvloog in de kantine, temidden van toeschouwers (waaronder kinderen). De westernwereld staat al niet zo goed bekend bij de meeste dressuurruiters dus vind ik het wel jammer want het is een leuke locatie in Leusden. Dat dit om een soort vaag spiritueel gevoel zou gaan vind ik niet fair omdat we, denk ik allemaal die aanwezig waren, wel weten hoe dit daadwerkelijk is verlopen...
Anyway, goed gedaan deelnemers!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:50

Dank je wel Storm. Ik wilde dit niet in het topic naar voren brengen maar nu het toch gebeurd is; Het was idd een belachelijke situatie.
twee van die kinderen die erbij zaten waren van mij. Ik zat zelf op mijn paard en heb het zijdelings meegemaakt. Mijn man was er wel bij. Het ging precies zoals Storm zegt en ik vind het ook volslagen buiten proporties wat er daar gebeurd is. Mijn kinderen willen beslist niet meer mee naar zoiets als deze persoon erbij betrokken is. Een enorm zure nasmaak moet ik wel zeggen.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:08

Misschien is het wel handig om in dit geval wel 'man & paard' te noemen
voordat er meer mensen de dupe worden van dit soort personen.
Als er op mijn terrein tijdens een clinic zoiets zou gebeuren , zou ik erzeker niet blij mee zijn

op dat moment zou je zo'n persoon moeten verwijderen, maar in die toestand laten ze dat vaak niet gemakkelijk toe.
dus wat mij betreft ..... kom maar op

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:35

Emmer water erover Lachen. Schijnt af te koelen.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:42

ja ... dat wel, maar het geeft zo'n rommel Gaaaap
voorkomen is beter dan genezen.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:43

jeetje... ja... Scheve mond dat is idd jammer...
Je hoopt toch niet zoiets mee te maken, als dat bij jouw gebeurt

maar heeft toch niks te maken met de locatie / clinic op zich....

iig hartstikke leuk dat het een leuke clinic is geweest !!!

groetjes

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 21:47

ik begrijp er uit dat het toch iets met de clinic / lokatie te maken heeft.