Jammer dat die setjes zo ontzettend duur zijn

Nouja, eerst maar eens testen of hij met een langer gemaakte band wel werkt, stuk goedkoper!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

iana schreef:dag iedereen, ik ga deze lente starten met Endurance en zou graag trainen met een hartmeter.
Mijn keuze is gevallen op de Polar S625X...het lijkt me handig de afstand en de snelheid te weten als je gaat trainen.
Wie oooo wie kan mij helpen op mijn zoektocht...
Alle ervaringen, meningen zijn van harte welkom
groetjes
iana schreef:@ Inn
ja zeker doen!!
Ik ben er supertevreden over...ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik alles op mijn pc kan krijgen, dit is me nog steeds niet gelukt en daar heb ik een hekel aan![]()
Voor de rest vind ik het fijn om te weten hoeveel km. we afgelegd hebben...heel leuk allemaal
en achteraf ben ik teweten gekomen dat het werkt als je "mensen" uitvoering plaatst onder je singel, de plaats waar de veearts ook kontrole doet met hartslagmeter dat het lukt.

Sin schreef:Ja, en toen kreeg ik een eerst een heel aantal rare waardes, maar na de arbeid een hartslag van 54, dat leek mij toch een normaal resultaat..
Morgen nog eens proberen.
De elastiek blijkt alleen wat dun te zijn waardoor de hartslagmeter niet goed blijft zitten.
)