[WN] zijn er hier ook beginnende westernruiters behalve ik? missc

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 15:05

Ach ik ben ook een beginner. En degene die het nu wel goed kunnen zijn ook ooit beginners geweest en hebben het ook moeten leren. En je blijft ook altijd leren! Ik ga binnenkort weer beginnen met lessen en ik ga waarschijnlijk ook op een goed ingereden westernpony rijden, dus dan ga ik vast heel snel leren!!!! Pling

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 16:20

Nou, beginner, ja best wel. Ik heb 8 jaar Engels gereden, toen ik met western in aanraking kwam. Ben op een ervaren paard gezet dat alles wel kan en ook voor je doet als je het vriendelijk vraagt Haha! . Na die eerste les was ik verkocht! Nu zijn we twee jaar verder, en heel veel geleerd. Maar pas hebben we een proefles genomen bij een andere manege en toen bleek dat het ook nog veeeeel beter kon! Dus misschien gaan we met een aantal nu daar wel verder.... wij willen namelijk gedrilld worden! En nog veel meer leren. Want we zijn er nog lang niet... Het enige dat ik jammer vind (maar dat ligt niet aan de sport) is dat heel veel mensen meteen aan cowboy's denken of vinden dat je beter eerst kunt leren vallen voor je eraan begint. Pas stond er iemand aan de bakrand die het waanzinnig stoer vond dat ik mijn regenjas achterop mijn zadel had gebonden. Naar mijn mening is dat vooral erg praktisch! Er zijn gewoon veel mensen die veel waarde hechten aan uiterlijk vertoon en het rijden minder belangrijk vinden. Leuk voor ze, maar wij zitten er wel bij in de les Boos! ! Maar ik ben vast van plan hier nooit meer mee op te houden.... Pling