Okee, leuk! Inderdaad, kan je je ook nog nuttig maken. en misschien past viane wel stiekem in je koffer, kan je nog even lekker met viane een rondje doen.
mistid
Geplaatst: 22-02-09 12:35
xSiep schreef:
JeltjeW schreef:
ik ga dit jaar ook maar eens mee doen. gaan we lekker samen crossen Simone, Mirthe en Jets.
Yeah Mirthe kan alleen helaas niet op 7 maart
Wegens het niet doorgaan van mijn concours dat weekend (djiezzis wat klinkt dat bekakt ) ga ik wss wel heen
Simone; volgens mij is het 15 euro voor het eerste parcours en 5 euro voor het tweede, maar dat durf ik echt niet met zekerheid te zeggen Ga je nog foto's maken?
Dankje Anouk! Ik neem men fototoestel wel mee, maar denk niet dat mijn vader langer wil blijven dan nodig is
Als iemand nog foto's van mij wil maken, mijn fotograaf kan helaas niet meer
Blesje_Love
Geplaatst: 06-03-09 21:00
Ik weet niet of het 5 euro is voor het tweede parcours hoor, weet niet hoe ik daarbij kom Op de site staat dat het 15 euro kost, denk dat dat misschien voor twee parcoursen is?
Wij gaan sochtends al om half 10 weg, lees net dat het pas om 13 uur begint dus ze zullen wel wat geregeld hebben Spannenndd
xSiep
Geplaatst: 06-03-09 21:08
Goedzo anouk Hmm ja, ik ga wel uit van 30 euro (als ik het al 2e rijd) dan kan het altijd meevallen
Ben je dan niet veelte vroeg als je om half 10 al weggaat?