[SGW] Goede hoef- en beenbescherming

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: Goede hoef- en beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 17:23

Ik heb mijn dalmar springschoenen vandaag ook binnengekregen, een rib uit mijn lijf. Maar hopelijk leven deze langer dan alle andere merken die ik al heb geprobeerd.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 18:11

@tientjeh waren de cc boots niet te groot dan voor achter?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:14

Alle CC Boots die ik bij paarden om heb gezien draaiden, naar mijn idee is de plaat niet goed gevormd waardoor deze naar de binnenkant van het been draait. Zo gaat de hele functionaliteit van de beschermer verloren. Ik zou zeker geen CC Boots voor de achterbenen kopen, de voorbeschermers zitten wel goed. Voor achter zou ik toch echt voor de Dalmar of de Styles gaan.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 19:33

Hoe zijn de new equine wear van eventinshop of de N.E.W. XC Lite hind van canter? Of ben ik nou blond en zijn het dezelfde.
Het probleem is dat ik ze echt even moet passen en de eventingshop is dichtbij. Ik ga niet op goed geluk naar Westerbork en hopen dat er daar een stand is die goede heeft. Mijn peesbeschermers zijn namelijk net kapot gegaan en de beschermers van mijn oude paard zijn te groot en te stug van haar.
Daarnaast is het ook maar de vraag of een shop het per post op tijd kan leveren

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:36

Inderdaad. Wat Billy1 zegt, ze waren zeker niet te groot. Maar ik had ook het gevoel dat de plaat niet mooi gevormd was. Ze zijn zeker kwa pasvorm niet te vergelijken met Styles of andere betere merken.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 20:37

Als je bij Canter koopt, heb je het 2 dagen later al binnen. Mits het op voorraad is. Een super service daar!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 07:55

Ik heb de NEW X-lite achter.
Bij mijn paard blijven ze prima zitten. Nu heeft mijn paard wel stevig beenwerk ipv fijntjes dus dat zal weinig zeggen over hoe ze bij jou paard passen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 07:59

Ik heb nu de Styles voor mijn paard. De mijne heeft ook fijne beentjes. De New's zaten bij hem niet zo mooi als de Styles. Vandaar dat ik voor Style heb gekozen.

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:21

Ik heb net dinsdag de styles peesbeschermers en dalmar springschoenen binnengekregen :D . De peesbeschermers zitten mooi! Mijn paard heeft ook fijne benen, heb maat M.
Tientjeh hoe zitten de dalmar springschoenen bij jou? Heb daarvan ook een maat M maar twijfelde een beetje of ze goed zaten. Kom net uit met t klittenband (die je als eerste vast doet), is dit bij jou ook zo? Opzich maakt het weinig uit aangezien het dubbel klittenband is maar vraag het me toch af..

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 17:11

Ik heb voor een L gekozen, kwa springschoenen. Die zitten bij de mijne perfect

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 09:36

Ik heb toch gekozen voor de CC boots. Gisteren gebruikt met de cross zaten super. Maatje M zat toch het beste. Bleven keurig zitten. Beter dan de NEW

donnathebest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:18

mijn keuze is ook style voor en achter